Fogamzásgátló

Tisztelt Doktor Úr! Azzal a kérdéssel fordulok Önhoz, hogy amióta nincs párom rendszeresen elfelejtem bevenni a fogamzásgátló tablettákat. Már 4 éve szedem. Olyan is volt, hogy 3-4 napig nem szedtem és utána a következő napokban próbáltam "felzárkózni" a gyógyszerek beszedésével. Reggel is vettem be egy tablettát és este is. A kérdésem az lenne, hogy ez mennyiben befolyásolja a menstruáció megjövetelét? Emiatt késhet? Ha igen mennyit? Köszönettel: Brigitta

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Törő Bálint válasza fogamzásgátlás témában

Tisztelt Kérdező!

A fogamzásgátló gyógyszerek rendszertelen bevétele szinte kivétel nélkül a menstruáció rendellenességét okozza.

Ha nincs most partnere, javaslom, hogy fejezze be a tabletták használatát!

Üdvözlettel:

Dr. Törő

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. január 10., 17:53; Megválaszolva: 2015. január 11., 11:20
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Szűzhártya
Tisztelt Doktor Úr! Egy egész különös témában szeretném a segítségét kérni! Lelki és egyéb okok miatt, szűzhártya rekontstrukció-s...
Alacsony SHBG - teherbeesés
Tisztelt Doktor úr! 39 éves nő vagyok, nem voltam még várandós és párommal babát tervezünk. Ciklusaim nagyjából 25-26 naposak. BMI- indexem a...
Nőgyógyászati probléma
Tisztelt dr úr! Nekem jelenleg lenne egy problémám, csinaltattam Mr vizsgálatot, ahol ki mutattak hogy több kanyargós 5mm×7mm erek rajzolodnak a méh...
Szűrővizsgálat eredménye
Tisztelt Doktor Úr! Citologia eredményem kapcsán szeretném kérni a véleményét. Most tudtam meg, hogy állapotos vagyok és ezzel egy időben...
Terhesség és Citologia HSIL, HPV 45
Tisztelt Doktor Úr! Jelenleg 6 hetes terhes vagyok, és a citologia szűrés eredményem a következő lett: HSIL, HPV 45. Minden évben rendszeresen járok...