Felvilágosításra lenne szükségem, mi lehet velem?

Tisztelt Doktor Úr/Nő! PCOS-t diagnosztizáltak nálam, ami már kb 2004 óta fennáll. 2004-ben hiperprolaktinémiát is diagnosztizáltak, ami aztán elmúlt, majd 2006-ban megszületett a lányom. Tavaly áprilisig Yasminelle-t szedtem. Abbahagytam, férjemmel babát szeretnénk. Orvosom látta a rengeteg cisztát mindkét petefészkemen, a menzeszem ritka volt és gyér, de tenni 1 évig semmit nem akart, mondván, majd helyre állhat még a ciklusom. Novemberben orvost váltottam, akivel maximálisan elégedett vagyok, de 120 km-re élek tőle. Ő azonnal metformint írt, 2x1-et a 850mg-osból. Ezzel a ciklusom szinte azonnal rendeződött, 27-30 napra jön meg. Május 6.-án hüvelyi uh-on voltam, ahol látták, épp peteérésem van, 2cm-es petesejtem volt bal oldalon. Nagy szó volt, hogy végre működik a petefészkem. Május 20.-ig kellett volna megjönnie, de nem jött meg. Teszt negatív lett, 29.-én ismét hüvelyi UH, 12 mm-es endometriumot mutatott, és a Douglasban bőséges folyadék. Akkor annyit mondott a doktor úr, vagy kicsi a terhesség, vagy csak egy vérzésem kimarad, de a tüszőrepedés megtörtént. Ma júni 10.-én ismét teszteltem, ismét negatív lett a teszt. A hasam fáj, mintha meg akarna jönni, a melleim hetek óta nagyon fájnak és érzékenyek. Ma nagyon halvány rózsaszínes folyást tapasztaltam. Kérdéseim a következőek lennének: Létezik, hogy ennyi idővel a peteérés után fogok csak menstruálni? Lehetséges, hogy most is peteérésem lesz, annak ellenére, hogy nem volt vérzésem? Mert peteéréskor 6.-án ugyanezt éreztem a hasamban, és 3 napig volt barnázásom is. Igazából arra lennék kiváncsi, miért van az, hogy a figyelt peteérés után hirtelen kimaradt a vérzésem, holott a tesztek negatívak. A prolactinom decemberben emelkedett volt, de nem volt vészes egyáltalán. Szóval megköszönném, ha kapnék némi magyarázatot, hogy mik okozhatják a vérzés kimaradását, mert folyamatos orvosi felügyelet mellett a PCOS-on kívül mást nem állapítottak meg nálam. Köszönöm előre is megtisztelő válaszát: Annamanna

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Törő Bálint válasza a PCOS témában

Tisztelt Kérdező! A leírt tüneteket okozhatja a PCOS. Ennek a szindrómának a lényege, hogy egyszerre több pete érik meg és ez túlzott hormonterheléssel jár. A hormon okozza a mellfeszülést és a többi tüneteket, mint a barna folyás ill. a menszesz elmaradása. Üdvözlettel: Dr. Törő

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. június 10., 17:00; Megválaszolva: 2014. június 11., 08:53
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Sebészeti traumát követően...
Tisztelt Doktor Úr! Szeretnék érdeklődni, hogy lehetséges-e, illetve normális-e az, hogy egy múlthét szerdai napon történt lábat érintő trauma...
Nőgyógyászati rákszűrés...
Tisztelt Doktor Úr! Nőgyógyászati rákszűrés ambuláns adatlapján a diagnózisok alatt kettő kód és megnevezés szerepel. Az egyik U9990 Sine morbo...
Jaydess levétele
Tisztelt Doktor/Doktornő! 3 napja vették le a Jaydess nevű minispirált. A doktornő mondta, hogy egy kis vérzés előfordulhat. A kérdésem, hogy ez...
Ciszta vagy petefeszekrak?
Tisztelt Foorvos Ur! Edesanyam miatt irok onnrk. 73 eves, alapvetoen egeszseges, de a korral jaro gondokkal kuzdo no. Szeptemberben hasi ultrahnagon a...
vérzészavar, hormon
Tisztel Doktor Úr/Nő! Szeptember folyamán együttlét után minimális vérzést tapasztaltam. Orvoshoz mentem, rákszűrés: P2, méh rendben, három...