enyhe vérzés a 2 menstruáció között

Kedves doktor úr/nő! a legutóbbi menstruáció után 1 héttel enyhe vérzésem van 2-3napja, és a hasam is fáj egy kicsit. elég nagy stressz ért ezekben a napokban. előfordulhat hogy ettől van? számítsak arra hogy az előző menstruációmtól számított 28.napon is ugyanúgy meg fog jönni ahogy kéne? vagy így már akkor nem? előre is köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szalóczy Péter válasza a vérzészavar témában

Kedves Kérdező! A jelenség gyakori, középidős vérezgetésnéven ismert. Ovuláció felé fejlődve az érő tösző 18-20 mlméteres, festegeti a petefészek tokját görcsérzéssel.Tüszőrepedéskor leesik a tüszőhormon szint, még nincs sárgatesthormon és a magasra nőtt hormonérzékeny nyálkahártya itt-ott lelökődget. A sárgatest növkedésével ez megszűnik.Ha többször ismétlődne és zavarja a középidőben, hormontablettákkal elmulasztható. Ugyan így hormonális fogamzásgátlóal is.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. június 08., 22:31; Megválaszolva: 2014. június 10., 06:59
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Menstruáció kimaradás
Tisztelt Doktor Úr! Májusban szültem meg a harmadik babámat, természetesen, minden komplikacio nélkül. Szoptattam egészen novemberig. Karácsonyig...
Sebészeti traumát követően...
Tisztelt Doktor Úr! Szeretnék érdeklődni, hogy lehetséges-e, illetve normális-e az, hogy egy múlthét szerdai napon történt lábat érintő trauma...
Nőgyógyászati rákszűrés...
Tisztelt Doktor Úr! Nőgyógyászati rákszűrés ambuláns adatlapján a diagnózisok alatt kettő kód és megnevezés szerepel. Az egyik U9990 Sine morbo...
Jaydess levétele
Tisztelt Doktor/Doktornő! 3 napja vették le a Jaydess nevű minispirált. A doktornő mondta, hogy egy kis vérzés előfordulhat. A kérdésem, hogy ez...
Ciszta vagy petefeszekrak?
Tisztelt Foorvos Ur! Edesanyam miatt irok onnrk. 73 eves, alapvetoen egeszseges, de a korral jaro gondokkal kuzdo no. Szeptemberben hasi ultrahnagon a...