szívinfarktus utáni " betegség"

Tisztel doktornő/úr. 2013.12.18.-án a munkahelyről vitt el a mentő infarktussal, azonnali katéterezéssel kettő stent juttattak a szívembe, azóta bet.áll.-ba vagyok. Kontroll vizsgálati eredményeim kielégítőek, bár fáradékony vagyok. A problémám másból ered. Kettő éve már elmaradt a menstruációm, de idén márciusban, bár normál vérzés, áprilisban erős 17napig tartó vérzés, most májusban nagyon erős, darabos /alvadt vér/volt Természetesen már áprilisban voltam nőgyógyászaton, Exacyl vérzéscsillapító szedése mellett is 17npig véreztem. Májusban már küretre küldtek a kórházba, de idézem "Anamnézisre való tekintettel, jelenleg a Fr.cu.-tól eltekintünk". Az infarktusomra szedett gyógyszerek miatt nem vállal- ták a műtétet, legalábbis addig míg egy év el nem telik. Kérdésem az hogy lehet az hogy alvadásgátlót szedek, mégis alvadt vér potyogott belőlem? Másik kérdésem, hogy most 7 hónapon keresztül minden hónapban /még az Exacyl szedése mellet is/ leadok pár deci vért, ez nem káros a szivemre? 3.-kérdés: Az alább felsorolt gyogysze- rek és az Exacyl hogy viszonyul egymáshoz?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza a rendellenes női vérzés témában

Az első gyógyszer szivritmusra ható készítmény, a többi véralvadásgátló hatású. Az alapbetegsége miatt csak sürgős, életveszély esetén kerül mütéti beavatkozásra sor. A menstruáció során alvadékos vérzés mennyisége normális esetben nincs olyan mennnyiségü, hogy a keringést befolyásolja. Az alkalmazott készítmény a bő vérzést csökkenti, szedhető.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. május 25., 13:15; Megválaszolva: 2014. május 26., 18:42
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Ciszta vagy petefeszekrak?
Tisztelt Foorvos Ur! Edesanyam miatt irok onnrk. 73 eves, alapvetoen egeszseges, de a korral jaro gondokkal kuzdo no. Szeptemberben hasi ultrahnagon a...
Fertőzés lehet
Üdvözlöm. Kellemetlen szagú hüvelyi folyás jelentkezett nálam amire Betadine hüvelykúpot használtam 7 napig. Par nap és megjön a menzeszem, és...
Mell elváltozása
Tisztelt Dr. Pétervári László! Az elmúlt 1-2 évben alakulhatott ki, hogy a két mellem asszimetrikus lett. A bal oldali puhább és kicsit jobban lóg...
Késői pete érés , PCOvagy...
Tisztelt Doktor úr! Csináltattam egy 4.napi és 22napi hormon panelt a ciklusaim 30-32 naposak , 2különböző orvosnál voltam az eggyik azt mondta hogy...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! Két hete kellemetlen szagú hüvelyi folyás jelentkezett nálam. Ma 5.napja használok Betadine hüvelykúpot, most már jobb de nem múlt...