Menstruáció

Jó napot! 2013 augusztusába hagytam abba a fogamzásgátló szedését (tri-regol), eddig rendszeren a 35.napra jött meg, egyszer volt olyan hogy a 40. napra utána megint a 35. napra, viszont az utolsó menstruációm megint a 40.napra jött, és onnan számoltam a következő ciklusomat de megint a 39. napon vagyok és még nem jött meg.Nem tudom mi tévő legyek.Problémánk lesz belőle a későbbiekbe ha gyermeket szeretnénk? Ha elmegyek orvoshoz, gyógyszerekkel fog tudni segíteni? Magán orvoshoz járok most voltam februárba akkor említettem neki hogy egyszer a 40.napra jött meg de azt gondoltam utána befog állni.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Törő Bálint válasza a menses témában

Jó napot! Nem nagyon értem, hogy ezen miért problémázik. Amennyiben nem elégedett a vérzéseivel, menjen el a nőgyógyászához ismét és írasson másik gyógyszert! Üdvözlettel: Dr. Törő

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. május 16., 21:49; Megválaszolva: 2014. május 17., 12:57
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Ciszta vagy petefeszekrak?
Tisztelt Foorvos Ur! Edesanyam miatt irok onnrk. 73 eves, alapvetoen egeszseges, de a korral jaro gondokkal kuzdo no. Szeptemberben hasi ultrahnagon a...
Fertőzés lehet
Üdvözlöm. Kellemetlen szagú hüvelyi folyás jelentkezett nálam amire Betadine hüvelykúpot használtam 7 napig. Par nap és megjön a menzeszem, és...
Mell elváltozása
Tisztelt Dr. Pétervári László! Az elmúlt 1-2 évben alakulhatott ki, hogy a két mellem asszimetrikus lett. A bal oldali puhább és kicsit jobban lóg...
Késői pete érés , PCOvagy...
Tisztelt Doktor úr! Csináltattam egy 4.napi és 22napi hormon panelt a ciklusaim 30-32 naposak , 2különböző orvosnál voltam az eggyik azt mondta hogy...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! Két hete kellemetlen szagú hüvelyi folyás jelentkezett nálam. Ma 5.napja használok Betadine hüvelykúpot, most már jobb de nem múlt...