Vulvita atrofia

Tisztelt Doktor Úr! Voltam első nőgyógyászati vizsgálatomon, 21 éves vagyok. Vulvita atrofia-t állapítottak meg és kenőcsöt (Ösztrogén) írtak fel. Kérdésem az lenne ez mennyire súlyos? - van köze rákhoz, mert neten sajnos ezt olvastam. Válaszát előre is köszönöm!

† Dr. Szalóczy Péter válasza külső nemi szerv probléma témában

Kedves Kérdező! Nehogy összekeverje az időskori vulvaatrófát az önével. Ugyan mindkettőt a tüszőhormon relatív alacsony foka bFFefolyásolja. Furcsa, hogy ez valamilyen menzesz pontatlanságot nem okoz Önnek. Mindenképpen jót tesz az ösztrogén kenőcs, de legalább 3 hónap használata után mutassa meg magát ismét nőgyógyászaton.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. február 13., 15:53; Megválaszolva: 2014. február 15., 12:31
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Mivel lehet gyógyítani a...
Egy ideje kellemetlen égő érzést érzek a nagyajkak jobb oldalán és a bőr is mintha kidörzsölődött volna. Olvastam már erről a betegségről és...
Szeméremajkak megduzzadtak, fáj
Kedves Dr.Úr (Nő)! 3 éve ugyan az a partnerem, 3 napja az utolsó együtlétünk óta észleltem a következő problémát: külső szemérem ajkaim...
nőgyógyászati probléma
Tisztelt Hölgyem/Uram! Hólyag szerű duzzanat jelent meg a tegnapi nap folyamán a szeméremajkaim között. Kellemetlen érzés, érintésre kisebb...
Nemi herpesz és immun erősítő
Tisztelt Doktor úr/nő! A nemi szervemen pár napja észrevettem egy duzzanatot,, ami később felszaporodott, wc-zéskor csípő érzés jelentkezik, és...
Szeméremajak berepedés
Tisztelt Doktor Úr! 26 éves vagyok és rendszeresen találkozom azzal a problémával, hogy a kis szeméremajkam függőleges csíkokban bereped. Mindkét...