Heves vérvesztés menstruáció idején.

Tisztelt Címzett! Érdeklődni szeretnék, hogy aggodalomra ad e okot, az intenzív vérvesztés a menstruáció első két napjában. Sajnos eléggé zavar és kellemetlen, mivel alig 1 óra alatt kell tampont és betétet is cserélnem, emellett igen nagy és számottevő vérrögök is távoznak. Továbbá jellemző a nagyfokú fáradékonyság ez idő alatt. Az heves vérzést leszámítva nincs probléma, mindig pontos a ciklus. Mi állhat a háttérben? Mit lehet tenni a vérzés csökkentése érdekében? (vetélésről biztosan nem lehet szó) Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza menstruációs probléma témában

A bő menstruáció oka hormonális lehet, a normális menstruációs ciklus hiánya, peteérés elmaradása.

Gyógyszeres kezeléssel ez rendezhető, ha egyéb ok nincs.

Nőgyógyászati szakrendelést tanácsos felkeresni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2013. június 17., 15:19; Megválaszolva: 2013. június 17., 19:19
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
combfájdalom
Már 3.honapja jön elő ez a combfájdalom a menstruácio alatt, ami eddig soha nem volt. Annyira fáj hogy ugy érzem leszakad a lábam, de a hasam viszont...
Menstruációs probléma
Tisztelt Doktor Úr/ Nő! 20 éves vagyok és több éve rendszertelen a mentruációm.16 évesen 2 évig Belara nevű fogamzásgátlót szedtem a...
menzesz zavar?
most szombaton 18 an jott meg a menzesem, kb 4-5 napig szokott tartani! keves verzesel, de most 3 napig volt, es el is mult! de tegnap es ma lokes szeruen...
Menstruáció vagy vetélés?
Üdvözlöm! Rendszeresen menstruálok, általában 4-5 napig tart, az első 2 napon erősebb a vérzés (ilyenkor nagyon görcsölök is) , az utolsó 3...
Fájó csomó mellben
Tisztelt Doktor Úr! Pár éve az Ön javaslatára kezdtem használni a Depo Proverát.Több mint 1 évig használtam,semmi problémát nem okozott.Kihagytam...