A hormonjaim "tombolnak" csak vagy más probléma is van?

Tisztelt Doktor Úr/Nő! Olyan problémám lenne, hogy 2012.nov.13-án bevettem egy Escapelle esemény utáni tablettát! Rá 4 napra vérezgettem, de nem volt olyan erős, mint a megszokott menstruációm! Az aktus után 3 héttel csináltam több terhességi tesztet, mindegyik negatív lett (1-et első vizelettel, a többit pedig 2.-3. vizelettel)! Ehónap 10-én barna folyást vettem észre, amivel elmentem nőgyógyászhoz, és írt is fel rá Duphaston-t, amiből 5 napig 2x1-et kellett szednem (dec.13.-án kezdtem el bevenni és dec.20-án elkezdtem vérezgetni)! És a doktor azt mondta, hogy ha vérezgetek a gyógyszertől, újra elkezdhetem a fogamzásgátlót (Milligest) is! Így is tettem, de a 3.napon megint barna folyás volt! Dec.20.-a körül fájtak a mellbimbóim is, 25-26-án volt egy kis hányingerem, és sűrű vizelési ingerem is van! És persze folyamatosan idegeskedem ezek miatt is! Terhesség nem lehet ugye? És ha terhes nem vagyok, akkor ezek a dolgok mitől lehetnek? Válaszát előre is köszönöm!

Dr. Csősz György válasza menses zavar témában

Kicsit össze-vissza szedi a különbözö hormionkészítményeket ezért össze vissza is vérezget. Üljön le orvosával és pontosítson. Ebböl így terhesség is lehet!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. december 27., 15:19 ;Megválaszolva: 2012. december 31., 15:13
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Menstruáció
Tisztelt dokotornő/úr! 43 éves vagyok 16-án jött meg a menstruációm es ma 26-án is tart! Folyamatosan ég fáj verzek hol piros hol barnás de nem...
HOSSZANTARTÓMESTRUÁCI
Szép napot Doktorúr Az én kérdésem az lenne hogy márciusban volt egy spontán vetélésem műtéti be avatkozásra nem volt szükség utána 10 napig...
Menstruációs probléma
Tisztelt Doktor! 9 nappal hamarabb jött meg a menzeszem mint szokott. Fogamzásgátót szedek eddig mindíg napra pontosan jött meg.
Teherbe eshettem?
Üdv! A párommal együttlétkor a hüvelyemben történt az ejakuláció. Rá 5 percre elkezdtem vérezni, menstruációs vér lehetett, menzeszem nincs...
Mi lehet a baj?
Kérdésem a következő lenne! Az utolsó menstuációm rendes idöben volt de az erősebb és élénkebb szinű volt! Elmult de rá 15 napra ujra megjött...