Rendszertelen vérzés

Kedves Doktor Nő/Úr! Két hónapja a Yadine fogamzásgátló tablettát az orvosom Zoely-re cserélte, mivel terhesség nélkül mindkét mellemből tejcsorgás volt tapasztalható. Az új gyógyszer szedése után az első menstruációm kimaradt, a második egy hete kezdődött, először két napig, aztán felváltva egyik nap vérzik (nem pecsételő, hanem egész nagy mennyiségű) alhasi és derékfájdalommal kísérve, másik nap, mintha elvágták volna, semmi, aztán következő nap megint vérzik. Terhességi tesztet végeztem, az negatív volt, a tejcsorgás még mindig fennáll. Ön szerint mi lehet a probléma oka? Válaszát előre is köszönöm.

Dr. Pétervári László válasza menses zavar témában

A tejelválasztásért felelős hormon emelkedett szintje okoz tejcsorgást.Okozhatja a hormontermelő

hipofízis megnagyobbodása.Ennek hiányában pajzsmirigy alul működés, bizonyos gyógyszerek: nyugtatók, fogamzásgátlók is.

Lényeg, hogy kivizsgálni az okot, annak megfelelően van lehetőség kezelésére.

Nőgyógyász vagy endokrinológus szakorvoshoz forduljon.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. december 27., 14:54 ;Megválaszolva: 2012. december 27., 23:19
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Menstruáció
Tisztelt dokotornő/úr! 43 éves vagyok 16-án jött meg a menstruációm es ma 26-án is tart! Folyamatosan ég fáj verzek hol piros hol barnás de nem...
HOSSZANTARTÓMESTRUÁCI
Szép napot Doktorúr Az én kérdésem az lenne hogy márciusban volt egy spontán vetélésem műtéti be avatkozásra nem volt szükség utána 10 napig...
Menstruációs probléma
Tisztelt Doktor! 9 nappal hamarabb jött meg a menzeszem mint szokott. Fogamzásgátót szedek eddig mindíg napra pontosan jött meg.
Teherbe eshettem?
Üdv! A párommal együttlétkor a hüvelyemben történt az ejakuláció. Rá 5 percre elkezdtem vérezni, menstruációs vér lehetett, menzeszem nincs...
Mi lehet a baj?
Kérdésem a következő lenne! Az utolsó menstuációm rendes idöben volt de az erősebb és élénkebb szinű volt! Elmult de rá 15 napra ujra megjött...