Nőgyógyászat

Tisztelt Doktor Úr/Nő! Én egy 18 éves lány vagyok, párommal 2 éve élek rendszeres nemi életet. Az együttlétek azonban mostanában kellemetlenné váltak, gyakran fáj, illetve utána csípő érzést és érzékenységet tapasztalok. A legutóbbi alkalommal enyhe pecsételő vérzés is jelentkezett. Két hónappal ezelőtt voltam nőgyógyásznál gombás fertőzés miatt, Ön szerint most újra el kellene mennem? Mi lehet a baj? Szeretném még kérni, hogyha tud, ajánljon valamilyen vény nélkül kapható készítményt, amely segíthet a problémák enyhítésére. Válaszát előre is köszönöm: P.

Dr. Herman Tünde válasza pecsételő vérzés témában

Kedves Kérdező!

A hüvelygyulladás okozhatja a kellemetlen érzést aktus közben. Mindenképpen keressen fel nőgyógyászt és történjen hüvelyváladék tenyésztés a probléma pontos okának tisztázására.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Herman Tünde
Dr. Herman Tünde Szülész-nőgyógyász szakorvos
Kérdés: 2012. december 19., 20:01 ;Megválaszolva: 2013. január 04., 17:57
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Narancssárga, néha véres folyás, mi...
Kedves doktornő/doktorúr! Holnapra van időpontom nőgyógyászatra. Soha nem volt nőgyógyászati problémám. Mindig rendszeres volt a mensesem, néha...
Fogamzásgátló mellett egy héttel...
Jó Napot! A problémám a következő. Kb 3 és fél éve szedek fogamzásgátlót (Mistral) sosem volt vele problémám. Mindog napra pontosan megjött....
Menstruációs zavar
A következőkben szeretném kikérni a tanácsát: Az agusztusi menzeszkor előírásnak megfelelően elkezdtem szedni a Nacrez nevű antibébit....
Pecsetelo verzes
Jo napot kivanok! A napokban Gardnerellas fertorzest diagnosztizaltak nalam (ennek kezeleset meg nem kezdtem meg) , ezzel parhuzamosan gombaval is...
mitől van ez?
Kedves Doktor Úr! 1, 5 éve szedek fogamzásgátlót először, Yasminellet, majd 1 éve váltottunk Corenelle tablettára. A gyógyszer váltásakor 3....