Mióma és következményei

Tisztelt doktor úr! Abban szeretnék segítséget kérni, hogy 5 hónapja csak egy napra jön meg a menstruációm de akkor sem vér jön hanem inkább barnás és abból is egy-két csepp. El mentem nőgyógyászhoz és azt mondták, hogy a fogamzás gátlótól lehet. de mivel kértem az ultrahang vizsgálatát ki derült, hogy a méhemben van egy 9 mm-es mióma. Azt mondták fél év múlva kell meg ismételni. Csak az a baj, hogy a hasam alja egyfolytában görcsöl, nyomásra érzékeny, és legtöbbször akkor ha sokáig ülök. És ez az éles fájdalom sajnos minden napi. Ön szerint mit tegyek? És a miómának mi lehet a következménye? Meg tisztelő válaszát előre is köszönöm! Üdv: Katalin

† Dr. Szalóczy Péter válasza menses zavar témában

Kedves Kérdező! A vérzés gyengesége valóban összefügghet a tablettával. Kéne egy ciklusnyi szünet a szedésben, ez alatt a fokozott fogamzóképéesség miatt használjon helyi fogamzásgátlót, Patentex vagy Pharmatex néven, gél, kúp vagy kapszula kivitelben. Az első önálló vérzés valószínűleg néhány nap késéssal fog megjönni. Utána váltson fogamzásgátlót, tüszőhormon túlsúlyosat. A kis myomának semmi jelentősége nincs jelenleg, évi ultrahangos ellenőrzést kíván csak. Panaszaiért sem felelős.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. december 10., 20:49 ;Megválaszolva: 2012. december 12., 22:33
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Menstruáció
Tisztelt dokotornő/úr! 43 éves vagyok 16-án jött meg a menstruációm es ma 26-án is tart! Folyamatosan ég fáj verzek hol piros hol barnás de nem...
HOSSZANTARTÓMESTRUÁCI
Szép napot Doktorúr Az én kérdésem az lenne hogy márciusban volt egy spontán vetélésem műtéti be avatkozásra nem volt szükség utána 10 napig...
Menstruációs probléma
Tisztelt Doktor! 9 nappal hamarabb jött meg a menzeszem mint szokott. Fogamzásgátót szedek eddig mindíg napra pontosan jött meg.
Teherbe eshettem?
Üdv! A párommal együttlétkor a hüvelyemben történt az ejakuláció. Rá 5 percre elkezdtem vérezni, menstruációs vér lehetett, menzeszem nincs...
Mi lehet a baj?
Kérdésem a következő lenne! Az utolsó menstuációm rendes idöben volt de az erősebb és élénkebb szinű volt! Elmult de rá 15 napra ujra megjött...