Fogamzásgátlás, cink.

Üdvözlöm! Olyan problémával fordulok Önhöz, hogy három hónapja kezdtem fogamzásgátló tablettát szedni. Nem elsődlegesen szexuális célból hanem nőgyógyász javaslatára hormonok miatt. Zoely volt. Elég sok mellékhatás előjött nálam: hullik a hajam, fáradt vagyok minden nap, nehezen tudok koncentrálni.. ezért nem jegyzek meg olyan sok mindent amit mondanak nekem. Nem tudom hogy ez a fog.gátló hatása-e mindenesetre úgy gondolom abbahagyom a szedését. És ennek a legfőbb oka hogy szinte teljesen kiveszett belőlem a nemi vágy. És ehhez a páromnak semmi köze mert jól megvagyunk a kapcsolatban. De ez hogy szinte már nincs is nemi életünk emiatt tönkretesz mindent. Mert nő a feszültség. Javulhat ez a fogamzásgátlás abbahagyásával? Továbbá olvastam hogy a cink igencsak jót tesz az ilyen helyzetekben. Mit érdemes szedni? Olvasatom szerint 15-20mg kellene naponta. Mivel érdemes ezt szedni? Vényköteles? És milyen fogamzásgátlóra lenne érdemes váltani ami lehetőleg alacsony hormontartalmú és nem jár ilyen kellemetlen mellékhatásokkal? Előre is köszönöm segítségét, Tisztelettel,

Dr. Csősz György válasza fogamzásgátló témában

A fogamzásgátló okozhat némi vágycsökkenést fde teljesen nem állíthatja le.

Védekezni viszont kellene.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. november 29., 23:19; Megválaszolva: 2012. december 03., 20:04
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Menstruációs zavar
Üdvözlöm! Olyan problémával fordulnék Önhöz, hogy május 13-án volt egy terhesség megszakításom, amire rá 10 hétre jött meg először a...
Nuvaring használata több mint 4...
Tisztelt Doktornö! Az lenne a kérdésem, hogy Nuvaringet használok évek óta, semmi godom nem szokott lenni. Azonba most elfelejtettem eltávolítani...
Cifrinol nászutas felfázásra
Tisztelt Doktornő! Urológusom Cifrinol 500 mg antibiotikumot írt fel nekem visszatérő nászutas cystitisre, amelyből egy szemet kell bevennem minden...
Fogamzásgátló melletti problémák
Kedves Doktorúr/nő! 20 éves lány vagyok és kb. 2 éve szedek fogamzásgátlót. Simycia fogamzásgátlót szedtem egészen egy hónappal ezelőttig...
fogamzásgátló váltás újra
Tisztelt Orvos Úr/Nő! Az a problémám lenne, hogy eddig Lyndinette 20 fogamzásgátlót szedtem, amitől volt hogy émelygésem rosszulléteim voltak...