fogamzásgátló

Kedves doktor úr/nő! Most váltottam fogamzásgátlót, milligestről belara-ra, ebből az első havinál tartok. Az ez után következő menstruációmat szeretném eltolni, kérdésem hogy ez lehetséges-e, hogy az első havi belara után nem hagyok szünetet, hanem folytatom? Okozhat ez valamilyen problémát? előre is köszönöm!

Dr. Somorjai Attila válasza fogamzásgátló témában

Kedves Kérdező!

Természetesen elméletileg lehetséges. A Belara ún. "egyfázisú" készítmény, tehát bármely tablettát szedheti tovább a csomagból. Viszont nem szerencsés pont egy új készítmény beállítása (ami legalább 3 hónap szokott lenni) közben ilyesmivel kísérletezni, mert esetleg az új gyógyszer nem várt hatásairól / mellékhatásairól nem lesz pontos képük. Javaslom beszélje ezt meg nőgyógyászával is, aki a váltás okairól is több információval rendelkezik.

Üdvözlettel: Dr. Somorjai Attila

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. november 28., 21:46; Megválaszolva: 2012. december 04., 08:18
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Menstruációs zavar
Üdvözlöm! Olyan problémával fordulnék Önhöz, hogy május 13-án volt egy terhesség megszakításom, amire rá 10 hétre jött meg először a...
Nuvaring használata több mint 4...
Tisztelt Doktornö! Az lenne a kérdésem, hogy Nuvaringet használok évek óta, semmi godom nem szokott lenni. Azonba most elfelejtettem eltávolítani...
Cifrinol nászutas felfázásra
Tisztelt Doktornő! Urológusom Cifrinol 500 mg antibiotikumot írt fel nekem visszatérő nászutas cystitisre, amelyből egy szemet kell bevennem minden...
Fogamzásgátló melletti problémák
Kedves Doktorúr/nő! 20 éves lány vagyok és kb. 2 éve szedek fogamzásgátlót. Simycia fogamzásgátlót szedtem egészen egy hónappal ezelőttig...
fogamzásgátló váltás újra
Tisztelt Orvos Úr/Nő! Az a problémám lenne, hogy eddig Lyndinette 20 fogamzásgátlót szedtem, amitől volt hogy émelygésem rosszulléteim voltak...