menstruáció kimaradása 2 hónapig?

szoval október elsején kellett volna megjönnie.2011ben jött meg először megjegyzem hogy voltam beteg is közben októberben, (láz, torokfájás) utána vettem be a Dovicint (gyulladásokra van) akkor ettem meg 2, vagy 3 mat és utána minden rendben volt. atzán novemberben ismét lebetegettem, de csak egy gyógyszert vettem be.. kicsit még most is fájdogál a torkom de eszek sok gyümölcsöt is! az a kérdésem hogy nagy baj ha késik ennyit 14 évesen 2 hónap?

Dr. Törő Bálint válasza vérzészavar témában

Tisztelt Kérdező!

A menstruáció fiatal korban gyakran rendszertelen. Ennek oka, hogy a peteérés szabályozása még nem alakult ki teljes mértékben.

Van mikor lázas betegség zavarja meg a peteérést.

Ha nem volt olyan esemény közben, mely esetleg teherbeesést okozott volna, tennivalója nincs.

Felhívom a figyelmét a fogamzás gátlás lehetőségeire. Ezt feltétlenül szakorvosssal beszélje meg személyesen.

Üdvözlettel:

Dr. Törő Bálint

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. november 28., 13:34 ;Megválaszolva: 2012. november 29., 16:08
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Gyógyszer adagolás
Jó napot kívánok! Szeretném megkérdezni hogy a Progesterone Exeltis gyógyszert a menstruáció első napjától, vagy a végétől számított 12 nap...
vérzészavar, hormon
Tisztel Doktor Úr/Nő! Szeptember folyamán együttlét után minimális vérzést tapasztaltam. Orvoshoz mentem, rákszűrés: P2, méh rendben, három...
Mi lehet a baj?
Ma van a 61. napja. Hogy nem jött meg a menstruációm, ráadásul semmi jele sincs, hogy megfog jönni. Ma csináltam egy tesztet (mert nővérem annyira be...
Mi lehet a baj?
Tisztelt Doktor úr! olyan gondom lenne, hogy egy már 5 hónapja keztem el szedni egy új fogamzásgátlót, mèghozzá velgyn tablettát. Eleve nem a...
Miért van ez, ha negatív minden...
Kedves Doktor nő/úr! Nekem egy olyan panaszom lenne, hogy október 11.-én együtt voltunk a barátommal, védekeztünk is, viszont az aktus végén...