Menstruációs ciklusom rendezhető -e?

Tisztelt Nógyógyász! Nekem már évek óta vannak menstruációs zavaraim. A rendes menstruáció előtt már 1-2 nappal jelentkezik olyan barnás maszatolás, majd megjön ezt követően 2-3 napig van vérzésem, majd megint barnás maszatolás és ez egészen 14. napig tart. Néztek a hormont ahol kiderült, hogy magas a prolaktin szint és erre 2 évig a bromocriptint tablettát szedtem, de nem rendeződött a ciklusom MRI vizsgálat is volt ahol kimutatták az agyalapi mirigybe az eltérést, de gyógyszertől visszahúzódott, most már nem kell semmit szednem, mert az eredményeim jók lettek, de menstruációm maradt ugyanolyan. Nekem van már egy nagy fiam és szeretünk volna még egy gyermeket, de sajnos nem estem teherbe 3-4 éven keresztül próbálkoztunk a férjem eredményi jók voltak, most már feladtuk már 38 éve elmúltam. Nem tudom, hogy ezt a menstruációs problémát lehet -e még rendezni vagy ezzel tényleg együtt kell élnem? Köszönöm. J. Ibolya

Dr. Vereczkey Attila válasza rendellenes menstruáció témában

Kedves Ibolya!

Először is, jó lenne minél biztosabban tisztázni a hátteret. Az ilyen jellegű panaszok mögött meghúzódhat endometriosis is, mely sebészeti úton kezelhető, és optimális esetben várható a menstruáció rendeződése is, de más is állhat a panaszok hátterében.

Minden jót kívánok Önnek!

üdvözlettel,

dr. Vereczkey Attila

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. november 26., 12:31 ;Megválaszolva: 2012. december 17., 11:05
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Korai menzeszek sorban
Tisztelt Doktorok, 37 éves vagyok, gyerektelen, mostanában próbálkozunk párommal teherbeesni. Idén február elején voltam éves vizsgálaton és...
Küret utáni pecsételő vérzés
Tavaly december végén átestem egy egészségügyi kaparáson. Mert ugyanis előtte folytonos vérzésem volt több héten keresztül.. A műtő orvosom azt...
Fogamzásgátló utáni barnázás
Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Szeptemberben abbahagytam a fogamzásgátló tabletta szedését szüneteltetés gyanánt. Ezt körülbelül 7 évig szedtem...
Uh eredmény
Tisztel Doktornő! 2 hónap menzesz kimaradás után megjött nov.2-án, majd 2,5 hétre megint. Erős alhasi fájdalom, darabos, bővebb vérzés, bal láb...
Tabletta miatt lehet?
Tisztelt Doktornő! Március 2-án kezdtem el Ditinell fogamzásgátló tablettát szedni. Tehát ez az első hónapom, ezelőtt nem szedtem más fajtát...