Vérzészavar

Tisztelt Doktor Úr/Nő! 1 hét múlva kellene megjönni a menstruációmnak, és ma tapasztaltam enyhe vérzést. Nem olya erőset mint menstruációkor. Nem görcsölök, nem fáj semmim. Fogamzásgátlót szedek, nem maradt ki egy szem sem, rendesen szedtem. Jelenleg párkapcsolatom sincs. Először fordult elő ilyen, Okozhat ilyet az erős munkhelyi stressz? Vagy más? Válaszát köszönöm!

Dr. Törő Bálint válasza vérzészavar témában

Kedves Kérdező!

A tapasztalt vérzés gyakran előfordul fogamzásgátló szedése mellett. Aggodalomra semmi ok. Természetesen stressz is okozhatja, de gyakran hasmenés okozta felszívódási zavar is lehet oka ilyen tüneteknek. Ha ez az úgynevezett "áttöréses vérzés" még gyakran előfordul érdemes fogamzásgátló tabletta fajtát váltani.Ezt majd beszélje meg kezelőorvosával!

Üdvözlettel:

Dr. Törő Bálint

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. november 26., 09:20 ;Megválaszolva: 2012. november 26., 17:41
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Gyógyszer adagolás
Jó napot kívánok! Szeretném megkérdezni hogy a Progesterone Exeltis gyógyszert a menstruáció első napjától, vagy a végétől számított 12 nap...
vérzészavar, hormon
Tisztel Doktor Úr/Nő! Szeptember folyamán együttlét után minimális vérzést tapasztaltam. Orvoshoz mentem, rákszűrés: P2, méh rendben, három...
Mi lehet a baj?
Ma van a 61. napja. Hogy nem jött meg a menstruációm, ráadásul semmi jele sincs, hogy megfog jönni. Ma csináltam egy tesztet (mert nővérem annyira be...
Mi lehet a baj?
Tisztelt Doktor úr! olyan gondom lenne, hogy egy már 5 hónapja keztem el szedni egy új fogamzásgátlót, mèghozzá velgyn tablettát. Eleve nem a...
Miért van ez, ha negatív minden...
Kedves Doktor nő/úr! Nekem egy olyan panaszom lenne, hogy október 11.-én együtt voltunk a barátommal, védekeztünk is, viszont az aktus végén...