Fogazmásgátló

Jónapot! Olyan kérdésem lenne hogy 3 éve szedem a fogamzásgátló tablettámat. Mindig csütörtökön kell elkezdenem a tabletta szedését.De 2 levél óta csak pénteken kezdtem el mert elfelejtettem. Most is így történt+ elfelejtettem hétfőn bevenni.Ugye ez az első hét. Mit tudok csinálni? Baj ha kihagyom a tablettát és szedem tovább a gyógyszert? 3 év után nagy baj ha ebben az egy hét alatt nem használtam más fogamzásgátlót? Meg ugye interneten írják hogy bármennyi idő telik el vegyem be mind a kettőt egyszerre ha kihagytam és csak másnap észlelem.De nagyon félek hogy bajom lehet belőle. Válaszát előre is köszönöm!

Dr. Herman Tünde válasza fogamzásgátló témában

Kedves Kérdező!

Minden esetben, ha tudja a megfelelő napon, időben vegye be a gyógyszert, ha ez nem így történik mindenképpen más formában is védekezni kell.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Herman Tünde
Dr. Herman Tünde Szülész-nőgyógyász szakorvos
Kérdés: 2012. november 20., 19:05; Megválaszolva: 2012. november 26., 17:50
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Menstruációs zavar
Üdvözlöm! Olyan problémával fordulnék Önhöz, hogy május 13-án volt egy terhesség megszakításom, amire rá 10 hétre jött meg először a...
Nuvaring használata több mint 4...
Tisztelt Doktornö! Az lenne a kérdésem, hogy Nuvaringet használok évek óta, semmi godom nem szokott lenni. Azonba most elfelejtettem eltávolítani...
Cifrinol nászutas felfázásra
Tisztelt Doktornő! Urológusom Cifrinol 500 mg antibiotikumot írt fel nekem visszatérő nászutas cystitisre, amelyből egy szemet kell bevennem minden...
Fogamzásgátló melletti problémák
Kedves Doktorúr/nő! 20 éves lány vagyok és kb. 2 éve szedek fogamzásgátlót. Simycia fogamzásgátlót szedtem egészen egy hónappal ezelőttig...
fogamzásgátló váltás újra
Tisztelt Orvos Úr/Nő! Az a problémám lenne, hogy eddig Lyndinette 20 fogamzásgátlót szedtem, amitől volt hogy émelygésem rosszulléteim voltak...