Menstruáció elmaradása

2012.október 29-étől nem jött meg a menszeszem,. Már két hete késik. November. 06-án vettem egy terhességi tesztet, ami negatív lett. Viszont november 5-én kellett elkezdenem szedni a fogamzásgátló tablettát (Lindynette) és nem tudom a tabletta befolyásolhatta-e a terhességi tesztet?! Lehetséges-e, hogy korom végett el fog maradni? Folytassam-e a gyógyszer szedést vagy ne?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szalóczy Péter válasza menses kimaradás témában

Kedves Kérdező! A terhestesztet, ha helyes módon és lehetőleg első reggeli töményebb vizelettel végezte el, hat nappal a vérzés késésekor, nagyjából 3 hetes embrió mellett nem lehet becsapni, azaz nem lehet terhes. A korszerű, kis dózisú szerek, mint a Lyndinette gyakran nem hozzák meg a vérzést. Ha újra indíott és a ciklus végén megint nem jönne meg, hüvelyi ulrtahangos vizsgálatot érdemes végezni a nyálkahártya vastags

ág és a méhen belüli helyzet tisztázására. Negyven év felett csak nem dohányzóknál engedjük a gyógyszerszedést még egy ideig. De ha ismét nem vérzik, inkább hagyja ki a gyógyszert és helyi fogamzásgátlót próbáljon meg.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. november 09., 16:19; Megválaszolva: 2012. november 10., 22:45
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Menstruáció és terhesség
Tisztelt Doktor Úr! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy már 2 éve nincs menstruációm, szeptemberben megyek majd az endokrin rendelésre akkora...
menstruációhiány
Tisztelt Doktornő! Körülbelül 3-4éve rendszeresen sportolok. (futás, aerobik, súlyzós edzések) Ez 1-2 éve elég intenzív. Az elején minden nap...
miért nem jön meg?
Tisztelt Doktor úr. Azzal a panasszal fordulok önhöz, hogy lassan 9.hónapja nem jött meg a havi bajom.több tesztet is csináltam mind negatív...
3 év vérzés nélkül
Tisztelt Doktor Úr! Azzal a problémával fordulok Önhöz, ami már 3 éve fennáll: nincs menstruációm. Voltam nőgyógyásznál ez ügyben, aki...