Szükséges-e nőgyógyászati küret?

Utóbbi 6 hétben, 2 hetente vérzésem volt, mintha rendes menstruáció lett volna, eddig általában 4 hétre volt, az orvos azt mondta küretre van szükség, én nem nagyon szeretném, sajnos mostanában családom miatt is sokat idegeskedtem, édesanyám is elhunyt, apukám nagyon beteg, kérdésem feltétlen szükséges-e, nem volna-e más megoldás, pl ultrahangos vizsgálat ami elegendő lenne, nagyon félek az ilyen beavatkozástól, altatva sem voltam még sosem. Évente járok rákszűrésre, eddig minden rendben volt.Előre is köszönöm a választ.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szalóczy Péter válasza vérzészavar témában

Kedves Kérdező! Nehezen mondok ellen kezelő nőgyógyászának, de ha korábban rendben volt a ciklus, az ön klimax elötti éveiben ilyen rendetlenség mögött homonális apró kiegynsúlyozattlanság van. Mindenképpen érdemes lenne egy hüvelyi ultrahangos vizsgálattal tisztázni, hogy milyen vastag nyálkahártya rendetlenkedik, majd úgynevezett Gesztagén gyógyszert szedetni átmenetileg, mint mondjuk a NORCOLUT a vérzés utáni 13-14 naptól 12 napon át legalább 2-3 ciklusban. Ha kürettet kívánó nagyobb hiba lenne, ami szerncsére nem valószínű, akkor a rendetlenség úgyis vissztér és nincs elkésve semmi. De szinte biztos, hogy gyógyszeresen a ciklus rendezhető.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. október 26., 15:31; Megválaszolva: 2012. október 29., 19:49
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Gyógyszer adagolás
Jó napot kívánok! Szeretném megkérdezni hogy a Progesterone Exeltis gyógyszert a menstruáció első napjától, vagy a végétől számított 12 nap...
vérzészavar, hormon
Tisztel Doktor Úr/Nő! Szeptember folyamán együttlét után minimális vérzést tapasztaltam. Orvoshoz mentem, rákszűrés: P2, méh rendben, három...
Mi lehet a baj?
Ma van a 61. napja. Hogy nem jött meg a menstruációm, ráadásul semmi jele sincs, hogy megfog jönni. Ma csináltam egy tesztet (mert nővérem annyira be...
Mi lehet a baj?
Tisztelt Doktor úr! olyan gondom lenne, hogy egy már 5 hónapja keztem el szedni egy új fogamzásgátlót, mèghozzá velgyn tablettát. Eleve nem a...
Miért van ez, ha negatív minden...
Kedves Doktor nő/úr! Nekem egy olyan panaszom lenne, hogy október 11.-én együtt voltunk a barátommal, védekeztünk is, viszont az aktus végén...