Tanácstalanság vérzési rendellenesség miatt

Kedves Nőgyógyász A problémám az lenne hogy az utóbbi időben nagyon sokat vérzem, (előtte is rendszertelen volt de inkább 35-45 napos ciklusaim voltak évekig, de volt sokszor hogy 2-3 hónapra kimaradt) utolsó normál mensim 08.13-17 ig volt aztán 2 hétre rá 08.28-09.04 ig tehát egy hétig nagyon erős szokatlanul nagy darabos vérzésem volt amivel elmentem orvoshoz akkor azt mondta hogy policisztás a petefészkem és pcos-es vagyok felírt cypromixet amit nem mertem elkezdeni szedni mivel semmilyen vizsgálat nem történt előtte, csak hüvelyi UH.aztán 09.07-09.09 ig megint véreztem aztán 14én még egy napot.elmentem egy másik orvoshoz (közelebbi) ő csak annyit mondott hogy ha babát szeretnék az hosszadalmas lesz.ezek után 09.23án megjött megint 3 nap barnás aztán erős 1 hét és még a mai napig vérzem váltakozó erősséggel (2 hete) visszamentem a közelebbi orvoshoz felírt Minerva fogamzásgátlót a vérzési rendellenességre mert az hormonzavar miatt van (azt mondta vagy elviselem az összevissza vérzést amíg nem akarok gyereket) de ő meg se említette a pcos-t, és hüvelyi UHon kívül ő sem végzett más vizsgálatot...szóval most nem tudom mi tévő legyek mert a következő menstruációm első napján kellene elkezdenem a Minervat (bár nem merem) de honnan tudjam mikor van? mert én már nem tudom követni melyik menstruáció és melyik nem, és ha elkezdem amikor csak úgymond hormonzavar miatt 1-2 napra megjön és az csak "áttöréses" vérzés, vagy szedjem a Cypromixet? ...kérem adjon tanácsot mi a teendő ilyenkor mert sajnos én tanácstalan vagyok és 1 hónap múlva 6 hónapra ki megyek dolgozni ausztriába ahol sajnos nem tudok nőgyógyászhoz mászkálni a munkám miatt, ezt sajnos ezzel a közelebbi orvossal nem tudom megbeszélni mert eléggé "bunko" (már bocsánat) a másik pedig messze van és drága is.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szalóczy Péter válasza vérzészavar témában

K4dves Kérdező! gyértelműen agyalapi mirigy-petfészek horminkacsolata problémája van. Ez valódi PCO esetben, melynek egyértelmű és mindkétoldali ultrahangos képe van, ok lehet. De nem hiszem, hogy Önnek PCOja lenne. Kár, hogy eddig nem lett vérvétellel tisztázva a régi rendellenessége hormonális hátttere egy ciklusban kétszer levett vérvétellel. Nem kell Cipromix, egy odafigyelő nőgyógyász kéne, de nincs már elég idő elutazásáig. Ha sajnos e miatt a közeljövő teherbeesése nem lehet program, úgy a hormonális fogamzáságtló problémamentes ausztriai hónapokat, éveket jelent. Most ezt javaslom, és majd hzatérvén békés időszakban minden már tisztázható a majd mielőbbi teherbeesés érdekében.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. október 07., 22:42; Megválaszolva: 2012. október 11., 12:31
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Gyógyszer adagolás
Jó napot kívánok! Szeretném megkérdezni hogy a Progesterone Exeltis gyógyszert a menstruáció első napjától, vagy a végétől számított 12 nap...
vérzészavar, hormon
Tisztel Doktor Úr/Nő! Szeptember folyamán együttlét után minimális vérzést tapasztaltam. Orvoshoz mentem, rákszűrés: P2, méh rendben, három...
Mi lehet a baj?
Ma van a 61. napja. Hogy nem jött meg a menstruációm, ráadásul semmi jele sincs, hogy megfog jönni. Ma csináltam egy tesztet (mert nővérem annyira be...
Mi lehet a baj?
Tisztelt Doktor úr! olyan gondom lenne, hogy egy már 5 hónapja keztem el szedni egy új fogamzásgátlót, mèghozzá velgyn tablettát. Eleve nem a...
Miért van ez, ha negatív minden...
Kedves Doktor nő/úr! Nekem egy olyan panaszom lenne, hogy október 11.-én együtt voltunk a barátommal, védekeztünk is, viszont az aktus végén...