véletlen?

Tisztelt Doktor Úr, életemben először ebben a hónapban már több, mint egy hete késik a mensesem. A HCG tesztek negatívak, a hőmérsékletem alacsony, és nem is érzem magam állapotosnak. Tudom, orvoshoz kellene fordulnom, de a fórumokon azt látom, hogy jelenleg sok nőtársam ugyanígy van ezzel, az eddigi rendszeres ciklusuk dacára. Fájdogál a hasunk alja, mintha meg akarna jönni, de vérzés sehol. Sajnos az SZTK rendelésre két hét múlva van időpont, magánorvosra most nincs pénzem, de egyébként is úgy érzem, hogy tkp. minden rendben van velem, leszámítva az állandó enyhe has- és derékfájást. Lehet valamilyen környezeti hatás az okozója, hogy ilyen sokunknak késik a (nem) várt havi vérzése?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szalóczy Péter válasza vérzészavar témában

Kedves Kérdező! A vérzés menetrendje nem óramű, pontatlanság több okból előfordul, legtöbbször spontán korrigálódik. Vezessen hosszú távon összefűggő menzesznaptárt, ebben az ismétlődő pontatlanságok kirajzolják a hibát, legtöbbször a tennivalót is. Sztk nőgyógyászatra nem kell beutaló, hiszen életveszélyes sürgősségek is előfordulhatnak. A késés okai ha nem terhességből adottak, egyszerű, nem veszélyt jelentő okok, akár rávárhat is. Tartós vérzéshiány okaként elvégzett labor vizsgálat vérből tisztázhatja pontosan, hogy a vérvétel idején a szerepet játszó 5 fél hormon gammányi mennyisége és változása milyen. Ha nem védekezik, a késedelem idején, amíg nem tisztázódik, tíznaponta végezzen terhestesztet biztonság kedvéért. Ha hasfájása megmarad, hüvelyi ultrahangos vizsgálat célszerű, ez a nyálkahátya méretével a vérzéshiányra is válazt adhat.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. október 04., 10:30; Megválaszolva: 2012. október 07., 12:20
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Gyógyszer adagolás
Jó napot kívánok! Szeretném megkérdezni hogy a Progesterone Exeltis gyógyszert a menstruáció első napjától, vagy a végétől számított 12 nap...
vérzészavar, hormon
Tisztel Doktor Úr/Nő! Szeptember folyamán együttlét után minimális vérzést tapasztaltam. Orvoshoz mentem, rákszűrés: P2, méh rendben, három...
Mi lehet a baj?
Ma van a 61. napja. Hogy nem jött meg a menstruációm, ráadásul semmi jele sincs, hogy megfog jönni. Ma csináltam egy tesztet (mert nővérem annyira be...
Mi lehet a baj?
Tisztelt Doktor úr! olyan gondom lenne, hogy egy már 5 hónapja keztem el szedni egy új fogamzásgátlót, mèghozzá velgyn tablettát. Eleve nem a...
Miért van ez, ha negatív minden...
Kedves Doktor nő/úr! Nekem egy olyan panaszom lenne, hogy október 11.-én együtt voltunk a barátommal, védekeztünk is, viszont az aktus végén...