erős vérzés

Kedves Doktor Úr! 2012 február 5-én volt egy spontán vetélésem 8 hetesen, amelyet művi úton fejeztek be. Az orvosom tanácsát megfogadva vártunk 3 hónapot az újabb próbálkozásig, ami azóta is sikertelen. Kérdésem: 2012. szept. 28-án jött meg a vérzésem, ami barnás és gyenge vérzés volt 2 napig, majd a 3. napon elkezdtem erősen görcsölni és nagyon erős vérzéssé ment át a folyamat. Ennek oka mi lehet? Gyulladás vagy újabb vetélés. Hozzáteszem, hogy amikor a terhességemet megállapították, előtte másfél napig gyenge barnás menstruációm volt. Csak a rosszullétek miatt csináltam tesztet akkor, és pozitív lett. Örülnék már egy babának. Várom mielőbbi válaszát és tanácsát. Köszönettel Anaszti

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szalóczy Péter válasza vérzészavar témában

Kedves Kérdező! Jelen állapota biztos megitéléséhez a legjobb egy első reggeli vizeletből vizsgált terhes teszt. A vérzés lezajlása nem mindíg egyforma. Erőssé fokozódó említett vérzése csak azért is görcsölhetett, mert a gyorsan összegyűlő vért a méhnek ki kellett pumpálni görcsökkel az üregéből. Ha ciklusa nem lesz szabályos, egy hüvelyi ultrahangos vizsgálat tisztázza, hogy mi a helyzet a kismeencéjében és milyen a méh nyálkahártya vastagsága az adott időben. Lehet a gyorsabb teherbe esés érdekében gyógyszeres serkentést is alkalmazni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. október 01., 07:33; Megválaszolva: 2012. október 01., 19:30
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Gyógyszer adagolás
Jó napot kívánok! Szeretném megkérdezni hogy a Progesterone Exeltis gyógyszert a menstruáció első napjától, vagy a végétől számított 12 nap...
vérzészavar, hormon
Tisztel Doktor Úr/Nő! Szeptember folyamán együttlét után minimális vérzést tapasztaltam. Orvoshoz mentem, rákszűrés: P2, méh rendben, három...
Mi lehet a baj?
Ma van a 61. napja. Hogy nem jött meg a menstruációm, ráadásul semmi jele sincs, hogy megfog jönni. Ma csináltam egy tesztet (mert nővérem annyira be...
Mi lehet a baj?
Tisztelt Doktor úr! olyan gondom lenne, hogy egy már 5 hónapja keztem el szedni egy új fogamzásgátlót, mèghozzá velgyn tablettát. Eleve nem a...
Miért van ez, ha negatív minden...
Kedves Doktor nő/úr! Nekem egy olyan panaszom lenne, hogy október 11.-én együtt voltunk a barátommal, védekeztünk is, viszont az aktus végén...