hosszú menzesz

Tisztelt Doktornő / Doktor! Felhagytam a fogamzásgátló szedésével (már 6-7 éve szedem) . Amióta abbahagytam a szedését rendszeres menzeszem volt eddig néha erősebb néha gyengébb, de m, most ebben a hónapban már nagyon gyengén van menzesz de már közel 10 napja.Olyan gyenge, hogy tisztasági betéttel elvagyok, de ez igy már hosszú.voltam rákszűrésen nyár elején akkor rendben volt minden.Életem nagyon stresszes és ideges és pörgő. kérem válaszoljon mit tegyek.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza vérzészavar témában

Stressz, idegeskedés természetesen befolyásolhatja

a menstruációt.

A vérzési rendellenesség okának megállapítására,

hormon és ultrahang vizsgálat végzése segíthet.

Nőgyógyász szakorvoshoz forduljon.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. szeptember 20., 13:36; Megválaszolva: 2012. szeptember 20., 22:19
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Gyógyszer adagolás
Jó napot kívánok! Szeretném megkérdezni hogy a Progesterone Exeltis gyógyszert a menstruáció első napjától, vagy a végétől számított 12 nap...
vérzészavar, hormon
Tisztel Doktor Úr/Nő! Szeptember folyamán együttlét után minimális vérzést tapasztaltam. Orvoshoz mentem, rákszűrés: P2, méh rendben, három...
Mi lehet a baj?
Ma van a 61. napja. Hogy nem jött meg a menstruációm, ráadásul semmi jele sincs, hogy megfog jönni. Ma csináltam egy tesztet (mert nővérem annyira be...
Mi lehet a baj?
Tisztelt Doktor úr! olyan gondom lenne, hogy egy már 5 hónapja keztem el szedni egy új fogamzásgátlót, mèghozzá velgyn tablettát. Eleve nem a...
Miért van ez, ha negatív minden...
Kedves Doktor nő/úr! Nekem egy olyan panaszom lenne, hogy október 11.-én együtt voltunk a barátommal, védekeztünk is, viszont az aktus végén...