Terhes lehetek vagy csak a gyógyszer teszi ezt?

Kedves Doktor nő/úr! Azzal a kérdéssel fordulok önhöz, hogy most kezdtem el szedni Mercilon nevű fogamzásgátlót 3-án a menszeszem 2. napján. Párommal első szem óta nem védekezünk kiegészítő védekezéssel. A peteérésemig (14.én volt) barnás folyásom volt, de aznap együtt voltunk a párommal és azóta elmúlt a barnás folyásom. Viszont pár napja erős görcseim vannak a petefészkembe és 2 napja érezhetően megduzzadt a mellem, fáradékony lettem nagyon. Tegnap este párommal akartunk szeretkezni és nagyon fájt nekem, de eddig ilyen nemvolt még. Most a gyógyszer teszi ezt a tünetet vagy teherbe eshetem? 28-án kellene megjönnie.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza fogamzásgátló témában

Tanácsos terhességi teszt végzése.

Negatív esetben gyulladás okozhatja a panaszt.

Nőgyógyászati szakvizsgálat javasolt, ahol megállapítható a panasz oka, és megfelelő kezelési

tanács.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. szeptember 19., 20:41; Megválaszolva: 2012. szeptember 20., 21:50
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Mammográfia
Üdvözlöm Ebben a hónapban töltöttem be a 40. életévemet. Eddig az elmúlt 5 évben mindig mell ultrahangra jártam. Idén még ultrahangos...
Nemi herpesz
Jó napot! Nemi herpesz elmeletben a bajom faj es nem tudom hogyan tudnam gyorsabban kigyogyulni ebbol ugyanis a vizeletkor is égő fajdalom van......
Missed ab műtét után peteérés
Szép Napot Dr. Úr Olyan kérdésem lenne, hogy április 20.án sajnos missed ab műtétem volt. 11 hetesen itt hagyott a kicsi babánk. Elvesztettem. Az...
Nőgyógyászati Uh lelet
Jó napot Dr.Úr voltam nőgyógyászati uh Uterus: 72x36x41mm szabályos alakú homogén szerk. Endometrium: 6,3mm jobb ovarium: 31×42×36mm ball...