Tisztelt doktor Nő/Úr

14 éves korom óta fogamzásgátlót szedek (Lindynette) mert a legelső vérzésem óta 1 hónapban 2szer volt meg a menzeszem, akkor azt mondták azért mert az egyik petefészkem másként termelődik mint a másik, ezért szedjem a fogamzásgátlót, hogy csak egyszer legyen meg, hozzátette, hogy ha majd gyereket szeretnék nehezen lehet, ha lesz akkor meg ikreim lesznek már.Évente szüneteltettem a gyógyszer szedését 1-2 hónapig. Több mint 2 éve abbahagytam a mert gyereket szeretnénk a férjemmel, de újra elkezdődtek a bajok, már azt számolom mikor nincs vérzésem nem azt, hogy mikor van.Van egyszer, hogy tiszta vérzésem van gondolom az a rendes, aztán barna vérzésem van vérrel, de ugyanúgy tampon kell mert sok van, voltam orvosnál nem is egyszer voltam mindenféle ultrahangon gyógyszereket kaptam míg szedtem jó is volt de aztán ugyanúgy ismét. Azt mondják semmi baj nincs, de valami csak van.Nem hiszem el, hogy nem lehet ellene tenni semmit Félek, hogy tényleg nem lehet gyerekem.! Van rá valami gyógyír? Ha valakinek van vagy volt ilyesmi baja kérem írjon! Remélem elmúlik

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza vérzészavar témában

Ebben az esetben gyógyszeres kezelésre van szükség a terhesség létrejöttéhez. A gyógyszeres kezelésre addig van szükség míg ez nem jön létre.

Keressen fel szakrendelést.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. szeptember 03., 19:39; Megválaszolva: 2012. szeptember 07., 22:47
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
vérzészavar, hormon
Tisztel Doktor Úr/Nő! Szeptember folyamán együttlét után minimális vérzést tapasztaltam. Orvoshoz mentem, rákszűrés: P2, méh rendben, három...
Mi lehet a baj?
Ma van a 61. napja. Hogy nem jött meg a menstruációm, ráadásul semmi jele sincs, hogy megfog jönni. Ma csináltam egy tesztet (mert nővérem annyira be...
Mi lehet a baj?
Tisztelt Doktor úr! olyan gondom lenne, hogy egy már 5 hónapja keztem el szedni egy új fogamzásgátlót, mèghozzá velgyn tablettát. Eleve nem a...
Miért van ez, ha negatív minden...
Kedves Doktor nő/úr! Nekem egy olyan panaszom lenne, hogy október 11.-én együtt voltunk a barátommal, védekeztünk is, viszont az aktus végén...
Ovuláció után egy héttel...
Tisztelt Doktor Úr! December 14-én ultrahangon megállapították, hogy 23 mm-es érett tüszőm van, a mai nap folyamán (december 21) azonban erős...