pecsételő vérzés

Tisztelt válaszoló! Olyan problémával fordulok Önhöz, hogy a párommal babát szeretnénk, pco-t diagnosztizáltak nálat. Kaptam duphaston tablettát, ami meghozza 10 napig napi 2*1 szemet kellett szednek. Most pénteken szedtem be az utolsó tablettát este. Már péntekre pecsételő vérzésem jelentkezett. A menstruáció 3. napjától kellene elkezdenem 5 napig napi 1 szem clostilbegyt tablettát szedni, de most nem tudom, hogy kezdem-e el ma, vagy várjam meg a rendes menstruációt, és onnantól a 3. nap. És mi történik, ha nem jön meg rendesen csak ez a pecsétel ami most is van? Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza PCOS témában

Kezdje el szedni most a tablettát, ez tekintendő menstruációnak.

A következő ciklusban 7 nap szünet után ismét szedhető a javasolt gyógyszer.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. augusztus 20., 10:38; Megválaszolva: 2012. augusztus 21., 23:36
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
PCOS, rendszertelen ciklus
Tisztelt Doktorúr! Ma van 7 napja hogy menstruáció helyett, csak pecsételő vérzésem, barnázásom van. Azt meg kell említenem, hogy PCOS betegségem...
Gyógyszerek
Tisztelt Doktor Úr! Nőgyógyász orvos megállapította nálam a PCO nevű betegséget. Először voltam ennél az orvosnál, de érdeklődni szeretnék...
Menstruáció kimaradása 1 évig
Tisztelt Doktor úr! 1 éve nincs menstruációm, már több orvosnmál is megfordultam. Voltam hormonszint vizsgálaton, ami semmi szokatlant nem mutatott...
PCO-PCOS kapcsolata a...
Tisztelt Dr. Úr/Nő! 15 éves koromtól kezdődően Lindynettet szedtem, többek között a rendszertelen ciklusaim miatt. 5 év gyógyszerszedés után...
PCO, peteérés hiánya
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy PCO-t állapítottak meg nálam és három Clostilbegyt-es kúra után sem reagálok a...