Lehet ez gombás fertőzés?

Kedves Doktor Nő/ÚR! Megváltozott a hüvelyfolyásom, mely sárgás-fehér színű, állaga olykor túró szerű, égő viszkető érzéssel társulva, főleg a menstruációt követően valamit szexuális együttlét után (mely gyakran fájdalommal jár, ilyen problémám idáig nem volt) . 1 hónapja voltam nőgyógyásznál, elmondtam a panaszaim és felfázást diagnosztizáltak, lehet nem vették észre vagy mitől lehet ez ha minden eredményem jó volt. Még egy dolog a hüvelybemenettől kb. 3 cm amennyire én tippelem található egy csomó szerű kinövés az alhas irányából, mely mintha akadályozná a közösülést olykor, mintha meg is dagadna ez normális dolog ott kell lennie annak a dolognak? Említettem már anyukámnak ő azt mondja lehet a méhnyak de azt én úgy gondoltam nem érhetem el ilyen közel lenne? Nagyon köszönöm előre is a válaszát, Tisztelettel egy aggodó lány

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szalóczy Péter válasza hüvelyi folyás témában

Kedves Kérdező! Szinte biztosan e3gyszerű, de kellemetlen gombás fertőzés okozza panaszait, melyre javasolt egy helyi gombaellenes kúpkúra, /Mikogal, Gynazol, CNS / és egyetlen szájon át beszedett gombaelleni kapszula, / Difluucan, Mikosyst Gyno 150/. A tapintható dologvalóbanlehet a méhszáj, lazább szövetek esetén főleg szülések után gyakori, az ön korában nem valószínű. Ezen kívül sokminden más islehet, de ezta legutővbbi nőgyógyászati vizsgélat közölte volna. Ha bizonytalan, ezt a kérdést feltéve ismételje meg a vizsgálatot. Bármi is legyen az ok, ne féljen rsszindulatúságtól, vagy nagy jelentőségű októl. Az állapot vagy természetes, vagy jelentéktelen elváltozást fog jelenteni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. augusztus 14., 11:32; Megválaszolva: 2012. augusztus 16., 11:43
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...
Tabletta miatt lehet?
Tisztelt Doktornő! Március 2-án kezdtem el Ditinell fogamzásgátló tablettát szedni. Tehát ez az első hónapom, ezelőtt nem szedtem más fajtát...