lehet-e ilyen?

T dr.! szeretném megkérdezni hogy lehetséges-e hogy a 3 éves kislányomnak a kisajkai ránöttek a nagyajkaihoz? nem összenött a kisajak hanem a kétoldalra mintha rátapadt volna a nagyajakhoz a kicsi.de a hüvelyi rész szabad az szép tiszta kinyitható.nem az a gond csak hogy létezik-e ilyen mert nekem senki nem mond semmit és elso gyerekes anyuka vagyok.a lányom néha fájlalja is és meg is mutatja hogy hol.kérem segitsen nemtom jobban elmagyarázni sajnálom de remélem meg lehetett értni amit megszeretnék tudni.előre is köszönöm tisztelettel: H Viktoria UI: terhességem alatt kiderült hogy HPV-s vagyok és szülés után másfél évvel a lányomnál is megálapították és megmütötték plusz még össze is volt tapadva a kis punia de azt is egy ülésben megcsinálták a lányomnak idén márciusba.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza gyermeknőgyógyászati probléma témában

Létezik ilyen. A veszélye, hogy alatta gyulladás alakulhat ki. Javaslom keressen fel gyermekével gyermek nőgyógyászati szakrendelést ahol megvizsgálják és

megfelelő ellátást is kap.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. augusztus 11., 22:26; Megválaszolva: 2012. augusztus 13., 21:15
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...
Tabletta miatt lehet?
Tisztelt Doktornő! Március 2-án kezdtem el Ditinell fogamzásgátló tablettát szedni. Tehát ez az első hónapom, ezelőtt nem szedtem más fajtát...