teherbeesés

Tisztelt Doktor úr! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, babát szeretnénk a párommal. Ő 36 éves, Én 22. Az a problémán, hogy szeptembertől- februárig szedtem a Mercilon fogamzásgátlót. Azóta már nem, de a vérzésem még mindig nem az igazi! Az első két nap elég jól megvan, utána inkább pecsétes a vérzés! Nagyon aggódom hogy valami probléma van velem! Ön szerint még mindig a gyógyszer védhet, vagy valami nagyobb baj van! Előre is köszönöm válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza vérzészavar témában

Mi a probléma azt hormonvizsgálattal lehet megválaszolni.Ennek birtokában lehet gyógyszeres kezeléssel rendezni a hormon zavart.

Feltehetőleg a peteérés nincs rendben.

Jelentkezzen szakorvosi vizsgálatra.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. augusztus 08., 10:38; Megválaszolva: 2012. augusztus 08., 23:43
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...
Tabletta miatt lehet?
Tisztelt Doktornő! Március 2-án kezdtem el Ditinell fogamzásgátló tablettát szedni. Tehát ez az első hónapom, ezelőtt nem szedtem más fajtát...