Lehetek-e terhes?

Tisztelt Doktornő/Doktorúr! Júliusban volt utoljára menzeszem 07.10-07.14-ig. 07.28-án volt egy pecsételő vérzésem, ami eddig soha sem fordult elő.Gyógyszert nem szedek már 1, 5 éve. 3 hónapja diagnosztizáltak nálam egy kisebb méhszájsebet, de helyileg kezelték és elmúlt.Korábban volt egy vetélésem. Mi lehet az oka a vérzésnek? Lehet terhességről szó és annak a jele? Előre is köszönöm segítségét. Tisztelettel: horvath.andrea1989

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Földi Ildikó válasza pecsételő vérzés témában

Terhesség nem zárható ki, ha nemi életet élt és nem védekezett. Ez azonban leghamarabb csak a következő esedékes menstruáció elmaradását követően terhességi teszttel igazolható. Amennyiben nem igazolódik terhesség, forduljon nőgyógyászhoz, egyéb okok, pl gyulladás is okozhat pecsételő vérzést.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. augusztus 01., 15:07; Megválaszolva: 2012. augusztus 02., 16:32
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...
Tabletta miatt lehet?
Tisztelt Doktornő! Március 2-án kezdtem el Ditinell fogamzásgátló tablettát szedni. Tehát ez az első hónapom, ezelőtt nem szedtem más fajtát...