Fogamzásgátló kicsit később

Teljesen egészséges, fitt, fiatal nő vagyok. Semmilyen egészségügyi problémám nincs, nőgyógyászatilag sem. Viszont lehet okoztam a szervezetemnek egy kis kavarodást. Július 15-én (2 hete vasárnap) kellett volna elkezdenem a fogamzásgátló szedését a szokásos 7 napos tablettaszünet után. (Yadine-t szedek) Azonban a felírásról megfeledkeztem és több minden akadályozta, hogy időben elkezdjem szedni. Most vasárnap (július 29-én) azonban elkezdtem szedni, hogy a tablettamegvonásos kellemetlen tüneteket elkerüljem (tavaly volt hasonló, de akkor kivártam a következő mensi, és megfelelően vettem be) . Akkor nagyon kipattogott a bőröm és most ezt szerettem volna elkerülni. Tudom, várnom kellett volna most is... Tegnap este kicsit elkezdett fájni a hasam, meg ma reggel is fájt. Nem vészesen, olyan mint egy gyengébb menstruációs görcs. Szeretném megkérdezni, hogy nagy galibát okoztam-e ezzel a szervezetemnek? Forduljak-e orvoshoz, vagy esetleg ne szedjem tovább a gyógyszert? Előre is köszönöm a választ! (ígérem ilyet nem teszek többet: -) ) Üdv!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza rendszertelen fogamzásgátló szedés témában

Két hetes tabletta szünet után mindenképpen kiegészítő védekezésre van szükség.

Az elkezdett levelet szedje végig, majd hét nap szünet utána a következőt.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. július 31., 10:50; Megválaszolva: 2012. augusztus 02., 18:44
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Érdeklődés
Jó napot kívánok érdeklődni szeretnék nagyon be volt duzzadva a mellem és érzékeny is volt! Külföldön tartózkodtam és elmentem az orvoshoz!...
Mola terhesség
T. Orvos! Megszakadt terhesség ill.partiális mola gyanújával fognak műteni. 6+3 hetesen uterusban 5mm összeesett petezsák, alatt felritkult decidua...
Elakadó vizelet
Tisztelt Doktor úr! 76 éves vagyok,2 gyerekszülésen túl / mindkettő 4.5 kg volt / Elakadó vizeletprobléma miatt fordultam orvoshoz. Az urológus...
Menstruácios zavarok
Tisztelt Doktor úr! 20 éves vagyok azt vettem észre 3-4honapja hogy 21 napos lett a ciklusom mi okozhatja? Februarban 18an jott meg Márciusban 15en most...
Gombás fertözés
Kedves Dr.úr. A napokban derült ki nállam hogy covid fertözött vagyok ezzel egyidejüleg jelentkezett nállam hüvelyi viszketés,égés. Kaptam rá...