Gombás fertőzés áll háttérben?

Tisztelt doktor úr! Pár napja zuhanyzás után éreztem a nemi szervemen, a szeméremajkakon és környékükön égő érzést, tükörrel megnéztem és gyulladásos piros volt. Azóta canesten krémmel kenegetem napi kétszer. Érdekes, h nem okoz kellemetlen érzést egész nap, szóval olyan mintha semmi bajom nem lenne. Zuhanyzások után illetve reggel kenem be, akkor csíp a krém miatt. Mit tudna ajánlani? Nőgyógyászhoz augusztusban megyek, addig kezeljem vmi mással? A másik dolog, h a férjem is jelezte, h égető érzése van a nemi szervén, neki is krémmel kezeljük. Gondolom tőlem kaphatta el. Mit javasol? Köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza nőgyógyászat témában

Az égő érzés nem utal gombára, az inkább viszkető, sárgás váladékozással jár. Azt tanácsolom, egy hüvelyi probiotikumos kúrát csináljon, aktus után pedig a hüvelyt tejsavval öblítse ki!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. július 16., 08:07; Megválaszolva: 2012. július 17., 11:28
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Gombás fertözés
Kedves Dr.úr. A napokban derült ki nállam hogy covid fertözött vagyok ezzel egyidejüleg jelentkezett nállam hüvelyi viszketés,égés. Kaptam rá...
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...