Hüvely gyulladás. Mitől?

Kedves Dr Úr/Nő! 2011. Májusában műtöttek endómetriózissal, Most idén februárban járt le az injekciós kezelés. Májusban visszajött a menstruációm és utána sajnos hüvely gyulladásom lett.Nőgyógyász által felírt kúppal kezeltem el is múlt. Most június végén megint menstruáció után előjött ez a gyulladás.Voltam strandon is.Tampont is szoktam használni.Tudna nekem tanácsot adni, hogy mit tegyek? Ne használjak tampont? ne menjek strandra? Nagyon szoktam vigyázni pedig tanpon felhelyezésekor is.Tudnám valahogy erősíteni a hüvelyt hogy ne gyulladjon be folyton.Köszönettel

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Boros Miklós válasza nőgyógyászat témában

Kedves Kérdező! Ma már számos gyulladás megelőző tabletta, krém vagy zselé kapható recept nélkül, melyet a hüvelyben kell használni.Ezekből válasszon.Tampon helyett inkább betét.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. július 10., 18:24; Megválaszolva: 2012. július 11., 15:53
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...
Tabletta miatt lehet?
Tisztelt Doktornő! Március 2-án kezdtem el Ditinell fogamzásgátló tablettát szedni. Tehát ez az első hónapom, ezelőtt nem szedtem más fajtát...