Miért történik ez a probléma velem?

Szeretnék segítséget kérni mert még nem volt velem ilyen még? Hát kicsit el vagyok keseredve mert még sajnos nem volt velem ilyen az életemben amióta meg van a menstruációm. Meg próbálom le írni. Februárban volt utoljára normális menstruációm úgy értve hogy addig mindig 28napra jött meg és 8-9napig szokott meg lenni. Március óta ez most már lassan 6hónapja zajlik nálam ez a rendszertelenség. Március óta általában 35, 38, 40, legutóbbi pedig 34 napra jött meg és 3-4napig tart a menstruációm illetve kis menyiségü vér. Most Július 1-én jött meg de úgy hogy nem az az átlagos menstruáció hanem ilyen barnás ilyen nagyobb pecsét szerűségben. Ma van a 4nap hogy tart ennél a ciklusnál is kis mennyiségű vér jött és ezen a 4napban is ilyen barnás vér jött. A menstruáció ellenére csináltam tegnap és ma is egy terhességi tesztet ami azt eredményezte hogy pozitív eredmény jött létre. Ma el mentem az orvoshoz és olyan bunkó, paraszt volt, meg kérdőjelezte a tesztemet azért meg mutattam neki hogy nem hazudok. Én kértem hogy szépen hogy csináljon nekem egy ultrahangot nem csinált de én mondtam neki hogy csináljon akkor sem. Meg szeretem volna nyugodni hogy nincsen semmi baj és hogy csak egy tévedés hogy terhes vagyok. De nekem már van egy kisfiam. Nem szedek semmilyen gyógyszert. Nem vagyok hormon problémás.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szalóczy Péter válasza menstruáció témában

Kedves Kérdező! Azt írja, nem vagyok hormon problémás, pedig leírása szerint is az. Ha egy ciklus olyan rendetlenné válik, mint leírja, ha akár 40 napra jön meg, az bizonyos okból nem rendes hormonműködés. Ezek a cilkusok jórészt ovuláció nélküliek középidőben, nem termékenyíthetők. de ettől még némelyikben van ovuláció és termékenyítő képesség. Valószínűleg így járt ön is, mert a vizelet terhes teszt téves pozitivitást nem szokott mutatni és igen érzékeny. Néhány nap vérzéskéséssel az ultrahang nem mutat biztonséggal terhességet, de ez nénány nap után már most már értékelhető lesz. Minde4nképpen menjen el újra nőgyógyászhoz, legfeljebb másikhoz és bizonyosodjon meg hogy valóban mi van. Nagyon gondolja meg a megszakítását, ha terhes, lelkileg igazás sohasem fogja kiheverni. Ha nem terhes, szedjen ettől fogava korszerű fogamzásgátlót, ez a ciklusát is rendbe hozza és kikerüli a jelen helyzetet.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. július 05., 14:16; Megválaszolva: 2012. július 08., 10:57
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...
Tabletta miatt lehet?
Tisztelt Doktornő! Március 2-án kezdtem el Ditinell fogamzásgátló tablettát szedni. Tehát ez az első hónapom, ezelőtt nem szedtem más fajtát...