Veszélyes-e a mióma?

Tisztelt doktor Úr/Nő olyan kéréssel fordulnák önhöz hogy 2008-ban egy hasi ultra hangon találtak nálam egy miómát ami akkor 6, 7-5, 6 cm-es volt 2009-ben nem találtak ultra hangon semmit és 2011-ben sem volt látható semmi most 2012-ben voltam nőgyógyásznál és közölték velem hogy miómám van ami most 6, 5-6, 00cm de hogy ezzel mi a te endöm azt nem közölték szeretném a műtétet el kerülni abban kérném a tanácsát hogy meg tudjam hogy ez a nagyság veszélyes-e vagy valamilyen gyógykezeléssel a műtétet meg úszhatom. válaszát előre is köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza mioma témában

Azt, hogy az először észlelt myoma két évre megszűnt volna az nem valószínű.

A meghatározó kezelésében milyen panaszt okoz.

A mióma kezelése

A mióma kezelésében indokolatlanul gyakran végeznek műtétet. Műtétre lehet viszont szükség az alábbi esetekben:

jelentős méretű (férfiökölnyi) mióma

rosszindulatú elfajulás (méhizom-szarkóma) gyanúja (az összes eset kevesebb, mint 1%-a)

környező szervek összenyomását okozó daganat

más módon nem kezelhető tünetek, különösen rendszertelen és erős vérzések, valamint fájdalom esetén.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. július 02., 11:38; Megválaszolva: 2012. július 02., 20:49
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...
Tabletta miatt lehet?
Tisztelt Doktornő! Március 2-án kezdtem el Ditinell fogamzásgátló tablettát szedni. Tehát ez az első hónapom, ezelőtt nem szedtem más fajtát...