Pecsételő vérzés

Tisztelt Doktor nő/úr! Lindynettte 20 fogamzásgátló tablettát szedek, több, mint 2 éve. Most, a ciklusom 12. napja körül elfelejtettem bevenni egy tablettát, és két napra rá pecsételő vérzés jelentkezett nálam, ami már 4 napja tart. Olvastam, hogy ez lehet attól, hogy abban az időpontban voltam az ovulációs szakaszban(de ilyen utoljára több mint fél évvel ezelőtt fordult elő) és állítólag lehet azért is, mert kicsi a fogamzásgátlóm hormontartalma. Ön szerint mi az oka? Honnan tudom én / a nőgyógyászom megállapítani, hogy ez nem ideális tabletta számomra (amikor először felírta, akkor a vérvizsgálat eredményei alapján írta fel ezt.) Köszönöm a segítségét! Zsófia

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csősz György válasza a nőgyógyászat témában

A pecswételő vérzés a szedési hiba miatt van bármely tablettánál lehet. Nem a tabletta a hibás hanem ön.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. április 10., 23:12; Megválaszolva: 2012. április 13., 12:20
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Nőgyógyászat
Kedves Doktor! Az ovuláciomat megelőzően kb.egy héttel bő híg folyast tapasztalok mindig. Ez természetes folyamatok közé tartozik?(Fogamzásgátlót...
Nuvaring használata több mint 4...
Tisztelt Doktornö! Az lenne a kérdésem, hogy Nuvaringet használok évek óta, semmi godom nem szokott lenni. Azonba most elfelejtettem eltávolítani...
Hova forduljak?
Jó napot! Másfél éve alhasi fájdalmakkal küzdök ami mindig csak jobboldalt fáj. Több nőgyógyásznál jártam, 2x találtak tojásnagyságú...
Lehetek terhes?
3 éve vagyunk házasok a férjemmel és próbálkozunk a kisteso projekten én szeptemberben töltöttem a 40.-et a férjem a 34.-et a férjemnek van egy 10...
Mi okozhatja a panaszaimat?
Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Pár hónapja kezdődött: menstruáció előtt, közben és után borzalmas görcseim, továbbá kb félidőben, ovulációkor...