• Mi lehet ez?

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Nagyon sürgős kérdéssel fordulok Önökhöz mert nagyon megvagyok ijedve... Pár hónappal ezelőtt öklömnyi vérzés miatt és mert nagyon rossz volt a vérképem és súlyos vérszegénység lépett fel 3 egység vért kaptam mivel az eszméletem is elveszítettem, ezután volt egy eü. kisműtét is amint altatható állapotba kerültem, a múlt hónapban Endometriosis Cysta és Myoma és a vérkép továbbá az erős vérzés indokoltá tette és eltávolították a méhemet is chrobak műtéttel, méhnyak petefészkek maradtak.. Az elmúlt 4 hónapban a nagy műtét után mikor engedélyt kaptunk az orvostól egyetlen egyszer voltunk együtt a férjemmel mert pár nap után gombás hüvelyfertőzésem lett amire canestent kaptunk, nem tudom ez mitől..talán a legyengült immunrendszer?! Ennek kb 2 hete, most pedig fördés közben észrevettem a kis szeméremajakon egy borsónyi csomót.. nem fáj, de nem is jó érzés, hogy ott van... fogalmam sincs mi ez, a műtétek után szinte nagyon vigyáztam magamra, partnerem pedig csak a férjem volt akiben megbízom.. esetleg a vérátömlesztés miatt vagy egyéb probléma lehet? Kérem mielőbb válaszoljanak..köszönöm

        Dr. Pétervári László válasza a nőgyógyászat témában

        A hüvelyi folyás miatt gyógyszeres kezelés jön szóba. Ennek oka minden olyan tényező lehet ami a hüvely baktérium élő világát megváltoztatja. A tejsav baktérium szám lecsökken, a savas környezet megváltozik, ez okozza a folyást.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2012. március 31., 12:02; Megválaszolva: 2012. április 02., 16:53

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktor úr! Hasi és kismedence CT eredménye: Bal ovariumban 42x31x47 mm nagyságú cystikus területet is tartalmazó, a kontrasztanyagot inhomogénen halmozo elváltozás látható, amelyen belül zsirdenzitású részek is...
        Tisztelt Doktor úr! Elhúzódó bő vérzés miatt (14.nap) orvosom Ergam cseppet (3x20 csepp) és Exacyl tablettát (2x1) írt fel. Ezeket 2. napja szedem, de nem csökkent a vérzés. 4 nap múlva megyek vissza. Emelhetem az adagokat addig?...
        Tisztelt Doktor úr! Hasi és kismedence CT-n a bal petefészkemben találtak egy 36x31 mm átmérőjű magasabb denzitású sűrű bennékű cisztát. Ez mi lehet? Van rá esély, hogy magától felszívódik? Panaszom nem volt, elsősorban vesekövesség...
        Jó napot! Január 27-én sajnos volt egy terhesség megszakításom. Két hetes kontrollon ezt írták: közepesen tág vagina, tömött portio folytatásában rendes nagy uterus AFV-ben, szabad környezetben. Kolp:ép hám Ez azt jelenti, hogy minden...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Egy pár napja hasi ultrahang vizsgálaton voltam, a leletben ez áll: A bal finoman hullámos elmosódott felszínű kb 4 cm-re hosszabodott ovarium - salpings alsó kontúrja mentén vonalnyi folyadék, cranialis felszíne mentén...
        Tisztelt Doktor Nő/ Úr. Édesanyám 72 eves lesz es vérvételen Cea értéket is mertek, mely a labor normál értékéhez képest / 3.8-6.5/ alacsonyabb 1.3 értéket mutat. Azt olvastam azt hogy ez normál esetben nem mutatható ki a felnőtt emberi...
        Tisztelt Doktorúr! Véleményét,tanácsát szeretném kérni,az alábbi panaszom miatt! Nagyon erős,görcsös,alhasi fájdalmaim vannak minden peteéréskor,lánykorom óta! Menstruációs ciklusom,mindenféle tekintetben szabályosan...
        Tisztelt Hölgyem/Uram! 8 évvel ezelőtt volt egy nagyon csúnya Bartholin mirigy gyulladásom a bal nagyajkaknál, ami tályoggá alakult. Sajnos akkor nem mentem el időben, és meg kellett müteni. Most a jobb oldalon jött elő 4 napja, 1 nap alatt...
        Jó napot kívánok! 10 napja késik a mensesem. Négy hiper érzékeny tesztet csináltam mind negatív lett, tehát a terhesség kizárva. Viszont antidepresszánsokat szedek, amik januárban lettek csökkentve és esetleg emiatt lehet a...
        Tisztelt Doktor Nő/ Úr Dalacin 300 mg tablettát kell szednem egy gyulladás miatt. Már szeretnénk babával próbálkozni, de emiatt ismét nem tudtunk most. Ha ezt beszedtem, és az utolsó szem bevétele után kb 2 héttel van ovuláció, akkor okozhat...