Miért nincs mensesem?

Olyan problémával küzdök, hogy nagyon szeretnénk a férjemmel kisbabát, de már több mint fél éve nem jött meg a menstruációm. 2011. júniusban abbahagytam a fogamzásgátló szedését, és azóta nem jött meg. Ezt sajnos több mint 8 évig szedtem, szünet nélkül. Az orvosom kért hormonvizsgálatot, azon minden rendben(Norcoluttal meghozott "mensi" alapján, a mensi 3. és 23. napján). Szervi probléma nincs, elmondása szerint minden szerv ép. De akkor mi lehet a baj? Szedtem már Norcoluttal Clostilbegytet is, de az sem eredményezett peteérést. Jelenleg gyógynövénykészítményt szedek (Gynex cseppet), ebben reménykedem. Mit tehetnék? A hasam már hónapok óta nagyon fáj, szúr, görcsöl, olyan mintha meg akarna jönni. Már egyre elviselhetetlenebb az erős fájdalom. Előre is köszönöm a segítséget!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza a nőgyógyászat témában

Gyógyszeres ciklus felépítésre van szükség. Az említett cseppek is segíthetnek, de egyéb gyógyszerre is szükség lehet. Ha van peteérése akkor további szervi, anatómiai vizsgálatok, férj vizsgálata tanácsos.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. március 01., 21:25; Megválaszolva: 2012. március 02., 22:03
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Nőgyógyászat
Kedves Doktor! Az ovuláciomat megelőzően kb.egy héttel bő híg folyast tapasztalok mindig. Ez természetes folyamatok közé tartozik?(Fogamzásgátlót...
Nuvaring használata több mint 4...
Tisztelt Doktornö! Az lenne a kérdésem, hogy Nuvaringet használok évek óta, semmi godom nem szokott lenni. Azonba most elfelejtettem eltávolítani...
Hova forduljak?
Jó napot! Másfél éve alhasi fájdalmakkal küzdök ami mindig csak jobboldalt fáj. Több nőgyógyásznál jártam, 2x találtak tojásnagyságú...
Lehetek terhes?
3 éve vagyunk házasok a férjemmel és próbálkozunk a kisteso projekten én szeptemberben töltöttem a 40.-et a férjem a 34.-et a férjemnek van egy 10...
Mi okozhatja a panaszaimat?
Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Pár hónapja kezdődött: menstruáció előtt, közben és után borzalmas görcseim, továbbá kb félidőben, ovulációkor...