Fizioterápia mellékhatása?

Tisztelt Dr Nő/Úr! Amióta fizioterápiára járok, érdekes dolgokat tapasztalok, nem tudom van e köze hozzá a terápiának, ebben kérném a segítségét. 7 napja késik a menstruációm, a hasam puffadt, a terhességi teszt negatív, tegnap éjjel rettentő erős görcseim voltak, és rosszul lettem, azt gondoltam majd most megjön, de nem! Ön szerint befolyásolhatja a mágnes terápia a menstruációmat, a derekamra kell csatolni mindíg egy övet. Lehet butaságnak tűnik de eddig nem volt bajom. gyógyszert is szedtem kb 2 hete nem szedem, derékfájásra írta fel az orvos, diclofenac, mydeton és valami b vitamin.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza a menstruáció témában

A leírt tüneteket nem a mágnes terápia okozza nagy valószínűséggel. Panaszai miatt javaslom jelentkezzen nőgyógyászati szakvizsgálatra, az okot akkor fogja megtudni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. február 23., 08:41; Megválaszolva: 2012. február 26., 21:56
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Nőgyógyászat
Kedves Doktor! Az ovuláciomat megelőzően kb.egy héttel bő híg folyast tapasztalok mindig. Ez természetes folyamatok közé tartozik?(Fogamzásgátlót...
Nuvaring használata több mint 4...
Tisztelt Doktornö! Az lenne a kérdésem, hogy Nuvaringet használok évek óta, semmi godom nem szokott lenni. Azonba most elfelejtettem eltávolítani...
Hova forduljak?
Jó napot! Másfél éve alhasi fájdalmakkal küzdök ami mindig csak jobboldalt fáj. Több nőgyógyásznál jártam, 2x találtak tojásnagyságú...
Lehetek terhes?
3 éve vagyunk házasok a férjemmel és próbálkozunk a kisteso projekten én szeptemberben töltöttem a 40.-et a férjem a 34.-et a férjemnek van egy 10...
Mi okozhatja a panaszaimat?
Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Pár hónapja kezdődött: menstruáció előtt, közben és után borzalmas görcseim, továbbá kb félidőben, ovulációkor...