Fájdalmas bőr

Az utóbbi időben sokszor előfordult már, és szinte mára minden hónapban állandósult, hogy menstruáció előtt és közben olyannyira érzékennyé vált a bőröm, hogy az érintések, sőt ruhaviselés is fájdalmassá vált. Semmi egyéb tünet, pl. kiütés vagy hasonlók, csak az erős fájdalom, illetve ugyanez a hónalji nyirokmirigyekben, kis mértékű duzzanattal. Még soha nem hallottam senkitől ilyesmit, ismerőseim, családtagjaim is furcsának találják a dolgot, és nem hisznek nekem, de annyira zavaró a fájdalom, hogy oda kell figyelnem emiatt minden mozdulatomra, akár leülök, lefekszem, vagy alvás közben is, így kipihenni sem tudom magam rendesen. Régebben voltak menstruáció előtt hasi görcseim, derékfájás, fejfájás, de ezek a 13 éve történt szülésem óta javultak, csökkentek. A fejfájás maradt, állandósult, szinte naponta fáj a fejem is, és ha nem veszek be hamar fájdalomcsillapítót, hányingerem is lesz, rosszul leszek, le kell feküdnöm. Mi lehet a bőrfájdalom oka, illetve mit tehetek, hogy elmúljon? Ezidáig krémek sem segítettek. Arcomon és fejbőrömön serdülőkorom óta erős hámlás mutatkozik, szinte állandóan, amit Elocom krémmel és oldattal kezeltek, kevés sikerrel.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szalóczy Péter válasza a menstruáció témában

Tisztelt Kérdező! Ha rejtéjes és megvallom, eddig hosszú pályafutásom alatt nem észlelt, ciklussal összfüggésbe hozott bőrfájdalmát bármilyen hormonális háttér okkal kapcsolatosnak véljük, úgy egyetlen mód marad ennelk bizonyítására.Ki kellene iktatni a saját petefészek hormontermelését legalább egy próbahónapra. szedjen a kövezkező vérzése első napjától 21 napon át egy korszerű, bármely fogamzásgátló tablettát. Ezzel addig leáll a saját hormontermelése, a 21 nap után egy hét szünetben megjövő vérzése elött, alatt, ha nem jelentkeznek a bőrpanaszok, akkor valóban van összfüggés, és ebben a tudatban lehet tovább lépni.Ha sohasem szedett eddig ilyen gyógyszert, akkor se féljen ettől a próbatételtől. Kíváncsi lennék az eredményre.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. február 08., 06:05; Megválaszolva: 2012. február 09., 15:55
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Nőgyógyászat
Kedves Doktor! Az ovuláciomat megelőzően kb.egy héttel bő híg folyast tapasztalok mindig. Ez természetes folyamatok közé tartozik?(Fogamzásgátlót...
Nuvaring használata több mint 4...
Tisztelt Doktornö! Az lenne a kérdésem, hogy Nuvaringet használok évek óta, semmi godom nem szokott lenni. Azonba most elfelejtettem eltávolítani...
Hova forduljak?
Jó napot! Másfél éve alhasi fájdalmakkal küzdök ami mindig csak jobboldalt fáj. Több nőgyógyásznál jártam, 2x találtak tojásnagyságú...
Lehetek terhes?
3 éve vagyunk házasok a férjemmel és próbálkozunk a kisteso projekten én szeptemberben töltöttem a 40.-et a férjem a 34.-et a férjemnek van egy 10...
Mi okozhatja a panaszaimat?
Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Pár hónapja kezdődött: menstruáció előtt, közben és után borzalmas görcseim, továbbá kb félidőben, ovulációkor...