Vestibularis neuronitis-re másik gyógyszer

Tisztelt Doktor Úr/Nő! Másfél éve vestibularis neuronitist (kétoldali) állapítottak meg nálam, amire 3 hónapig 1200mg-os Nootropilt és 24 mg-os Betarevint szedtem, de reflux-szerű tüneteim (gyomorsav-túltengés) miatt abba kellett hagynom. Most szeretném újra kezdeni a gyógyszeres kezelést, mert nagyon meg szeretnék gyógyulni. Az lenne a kérdésem, hogy lehetne-e ezt a gyógyszert olyan gyógyszerrel helyettesíteni, ami nem okoz ilyen problémákat? A másik kérdésem az lenne, hogy a Nootropil-os infúziókúra mennyire ajánlott vagy hasznos a kezelés elején? Előre is köszönöm válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bessenyei Mónika válasza vestibularis témában

Kedves Kérdező!

Másfél év távlatából nem biztos, hogy szükséges már bármiféle gyógyszeres kezelés folytatása. A betegség elején az ágynyugalom és hányáscsillapítók adása, bő folyadékbevitel, esetleg ha szükséges nyugtatók adása a megfelelő terápia. Ha szédül még mindig, akkor otoneurológiai vizsgálat javasolt, ahol meg tudják állapítani, hogy fennáll e maradandó károsodása az egyensúlyozó idegnek-szervnek. Ha ez igazolható, akkor érdemes gyógyszeres terápiát indítani. Akkor elég ha vagy csak a Nootropilt vagy csak a Betarevint szedi, mindkettő nem szükséges. Ha gyomorpanaszt okoz, akkor savcsökkentő gyógyszer szedése ajánlott mellé.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. február 02., 01:31; Megválaszolva: 2011. február 05., 22:43
Kérdések és válaszok: Neurológiai betegségek
Nolicin mellékhatása
Három napig szedte a feleségem húgyúti fertőzésre a Nolicint. Fülzúgás és egyensúlyzavar lépett fel nála. Több mint egy hete abbahagyta de a...
Fülcsengés
Udvozlom! 3 napja csak csendben hallhato enyhe fulcsengesem van, emellett nagyon ritkan olyan erzesem, mintha hajon lennek. Par napja lett vege egy virusos...
Agydaganat ?
Tisztelt Doktor Úr! 1.5 hónapja alkalmanként enyhén szedelgek és zúg a fülem, illetve alkalmanként fáj a fejem. Voltam laborban de nem találtak...
Agyi MRI eredmény illetve fülzúgás
Tisztelt Doktor Úr/Nő! A következő mri eredmény mit jelent? Bármit befolyásol vagy lehet ennek bármilyen komoly problémája? MRA: Jobb ACP...
Lábfájdalom,alvászavar.
Tisztelt Doktorúr. Rendszeresen fáj a lábam ha állnom kell,folyamatosan magnéziumot szedek évek óta mert másképp izomgörcs jelentkezik a...