Mi lehet az oka?

Május óta ha fel kelek kb: 1 óra mulva elkezd fájni a fejem amitől anyaki gerinc és a háti gerinc is megfájdul, mindennapom igy telik 10 órára rendszerint nagyon elfáradok, Fájdalom csillapitót csak Algopyrint szedhetek de nem igazán segit,

WEBBeteg szakértő válasza fejfájás témában

Kedves Kérdező!

Az elmondott panaszok alapján célszerűnek látszik mihamarabb felkeresni kezelőorvosát, majd egy neurológiai szakrendelést, ahol képalkotó vizsgálatokkal (koponyaCT, nyaki gerinc rtg, esetleg nyaki gerinc, koponya MRI) ki lehet zárni a komolyabb betegségek lehetőségét. Valószínűleg léteznek fájdalomcsillapítók, amelyeket használhat az Algopyrin helyett. Fontos tudni, hogy napi (többszöri) használat esetén a fájdalomcsillapítók önmagukban is okozhatnak napi rendszerességgel fejfájást.

Tisztelettel: Dr. Siró Péter neurológus

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2008. június 21., 22:08; Megválaszolva: 2008. június 21., 22:08
Kérdések és válaszok: Neurológiai betegségek
Szúrkáló érzés
Tisztelt Doktor Úr! Pár napja testszerte érzek apró, tűszúrásokat. Nagyon ijesztő jelenség. Laboreredményem jó, enyhe vashiányom van. Nincs...
Homloktáji fejfàjàs
Jó napot kívánok. Amiatt kerestem fel Önt mert az utóbbi időben elég sűrűn fáj a fejem homloktájt. Voltam covidos kb 1 hónapja. Voltam már...
Agyi problema
Tisztelt Doktor Ur! 4 napja kezdodtek panaszaim. Reggel felkelve szedules fogadott, napkozben nem volt problemam,de este visszatert a szedules enyhe...
Érkereszteződés
Tisztelt Doktor Úr! Mellékelem kontrasztanyagos belső fül-, és koponya MR vizsgálatom leletét. Szédüléssel és fejfájással küzdök pár éve...
Fejfájás, pulzáló hang a fülben
Tisztelt Dr.Úr! Egy hónapja tartó fejfájással küzdök, szorító jellegű, magas nyomásérzés a fejben, időnként fejtetőbe nyilalló, gyógyszer...