Teendö mütét után?

Üdv! 2hete mütöttek agyalapi adenomával. Azt szeretném megtudni, hogy az utanni terápia vagyis a hormonokkal mit kell csinnálni ilyenkor? egyböl csökkenek a hormon szintek ha ez az adenoma okozott gondott pl prolaktinnál?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bessenyei Mónika válasza agyalapi mirigy témában

Kedves Kérdező!

A hormonok termelődése csökken, de egy kis idő szükséges, míg a vérben a szintje lecsökken a keringő hormonoknak. Mivel nem tudom, milyen adenoma volt és nem tudom, hogy milyen hormonok túltermeléséről volt szó, nem tudok Önnek arra választ adni, hogy a későbbiekben valamilyen hormonpótlásra szükség lesz e. Ebben kérje ki az Önt gondozó endokrinológus véleményét.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. július 19., 12:47; Megválaszolva: 2010. július 22., 20:06
Kérdések és válaszok: Neurológiai betegségek
Agydaganat?
Tisztelt Foorvos Ur! Velemenyet kernem. 1.5 eve eros fejfajasom volt, ekkor koponya CT es MR felvetel keszult, es mind a 2 negativ eredmennyel...
Lelet értékelése
Tisztelt DoktorÚr.! A bőrfeszülés és zsiborgás érzése még midnig fennáll, a testem több pontján. Arc, hátközép, bal láb, fejbőr.Neurologia...
Szédülés, imbolygás
Tisztelt Doktor Úr! A problémám kb egy hete jelentkezett, mikor éjszaka arra ébredtem, hogy megfordultam az ágyban és forgott a fejem pár...
Vascularis mailformatio
Tisztelt Doktor úr! Egyeb kivizsgálás miatt agyi MR készült 2019-ben,melynek során ezt a diagnózist kaptam: periventricularisan és subcortticalisan...
Erős Fejfájás
Üdvözlöm Tisztelt Doktrok Úr/DrNő! Reggel óta nagyon erősen fáj a fejem hátul a tarkóm felett jobboldalt! Ennyire még soha nem fájt a fejem mint...