Elmúlik?

Tisztelt Doktornő(úr)!

Kedden feltett kérdésemre még nem kaptam választ, de nem is baj. Egy nagyon közeli ismerősöm Tavanic (tévesen Tarividra emlékeztem) tbl-t szedett. Az ötödik tbl bevétele után szagot és ízt egyáltalán nem érez. 02.06-án vette be az utolsó tbl-t, azóta is fennáll ez a tünet. Az ideggyógyász annyit mondott rá, hogy a gyógyszertől. Mikorra várhatja, hogy elmúlik, vagy véglegesen ezzel kell együtt élnie?

Válaszikat köszönettel várom.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a mellékhatás témában

Kedves Kérdező!

Mindkettő antibiotikum, gyakorlatilag a válasz itt is ugyanaz, azaz ez egyéntől függ, akár hónapokba is beletelhet a javulás.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Csuth Ágnes, családorvos
Kérdés: 2010. február 21., 17:24; Megválaszolva: 2010. február 21., 17:24
Kérdések és válaszok: Neurológiai betegségek
Bfs?
Kedves Doktor Ur! Kerdessel fordulnek On fele. 1 eve fennalo, testszerte fennalo izomrangasaim miatt irtam mar, es irnek ismet Onnek. Nyaron keszult eng/emg...
Szédülés MRI lelet
Kedves Doktor úr! 2 éve szédüléses panaszom.ami enyhe egyensúlyzavarral jár, imbolygó járással. Ebből 6 hónap tünetmentes voltam. Tavaly nyáron....
fejfájás
Jó Napot Kivánok dr nő azt szeretném kérdezni öntől 1 hete jártam neurologusnál gyakori fejfájás miadt , házi orvosom beutalt egy neurologiai...
fej felszínének fájdalma
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Hetek óta van a fejemen egy nyomásra érzékeny terület, jobb oldalon a fejtetőn, kissé hátrafelé,olyan 4-5 cm csíkban...
Aneurysma gyanú
Tisztelt Doktor Úr! MR angiográfia eredmény szerint a bal oldali cerebelli superioron 8 mm-es orsószerű kiszélesedés látható, ami aneurysma...