Cukorideg

2008.06.04-ére vagyok kiírva ENG vizsgálatra. Azt szeretném megtudni, hogy van-e valamilyen gyógyszer a betegségemre, mert állítólag a cukorideg megtámadta a lábamat. Felírt nekem az orvos egy LYRIKA nevű gyógyszert, ami úgy levitte a vérnyomásomat, hogy majdnem összeomlott a keringésem.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza cukorbetegség szövődményei témában

Kedves Kérdező!

A leírt szövegből nem derül ki egyértelműen, hogy milyen betegségei és panaszai vannak, csak arra tudok következtetni, hogy a cukorbetegség szövődményeiben szenved, például idegbántalmakban. A cukorbetegség ha rég fennáll és rosszul kezelt súlyos érszűkületet is okozhat, ami szintén fájdalom okozója lehet. Az ENG vizsgálatra szükség van, hiszen ez által igazolható, hogy a fájdalma valóban idegi eredetű. Érsebészeti vizsgálatra is szükség lehet, hogy tisztázza nem-e ér eredetű a fájdalom. A Lyrika okozhat aluszékonyságot, vérnyomásesést mellékhatásként. Az elvégzett vizsgálatok után a kapott eredmények birtokában dönthető el, hogy melyik gyógyszer lesz Ön számára a megfelelő és milyen egyéb kezelések szükségesek még.

Tisztelettel:

Dr. Jóna Angelika

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2008. május 24., 21:30; Megválaszolva: 2011. július 29., 08:26
Kérdések és válaszok: Neurológiai betegségek
Krónikus fejfájás, szédülés...
Tisztelt Doktor úr! Körülbelül egy éve tartó krónikus fejfájással küzdök, a fejem hátsó részén a tarkóm felett egy pontban lévő fájdalom...
Kezdődő SM betegség jelei?
A 19 éves fiamnál csináltak MR vizsgálatot családon belüli stroke (apa esetében) és agyi aneorizma (testvér) halmozódás miatt. Erdmény:...
SM terápiával kapcsolatos kérdés
Tisztelt Doktor Úr! Az állapotommal kapcsolatban lenne kérdésem. 2009 augusztusa óta ismert az SM betegségem, akkor egy kilenc hónapja tartó fejfájás...
Parkinson kór
Tisztelt Doktor Úr! Szeretném kérdeni, a Madopar gyógyszer mellé jó -e a Corbolit, és a Neupro (6mg) szedése? Vagy esetleg tud-e javasolni a...
Beszédzavar, MRA
Tisztelt Doktor Úr! Egy emésztőrendszeri gyulladás miatt hidegrázás, pulzusemelkedés, ingadozó vérnyomás alakult ki nagy kiugrásokkal, ami egymás...