Érzékenység?

T. cím! Neurológiai szakrendelés utalt be gasztrora, mert az MR felvételeken látott foltok a doktor szerint glutén- vagy/és laktózintolerancia miatt keletkezett. Autoimmun betegség? Azonnali hatállyal a két diétára fogtak. Május hónapra kaptam időpontot gasztro vizsgálatra. Kérdésem az lenne, hogy ha már folytatom a diétát, az befolyásolja e majd a teszteket, illetve tényleg keletkezhetnek gyulladásos gócok az agyban intolerancia, vagyis autoimmun betegség miatt. Cavinton és Chiontal gyógyszereket is felírtak, azok mire valók? A doki nem volt túl közlékeny: ( Előre is köszönöm válaszát. Bíbor

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szappanos Zsuzsanna válasza gócok témában

Kedves Kérdező!

Nem tudom milyen "foltokat" mutatott ki a koponya MRI vizsgálat, de a glutén, vagy laktóz intolerancia ezzel semmilyen összefüggésben nincsen. Az nem derül ki a leveléből, miért volt szükség erre az MRI vizsgálatra. A Cavinton agyi keringésjavító hatású gyógyszer, a Chinotal is értágító, főleg azonban nem a központi idegrendszerben, hanem a környéki erekben hat.

Feltételezem, hogy az MR képen talált eltérések klinikai tüneteket nem okoznak. Az agyban keletkező gyulladásos kórképek egy része valóban autoimmun eredetű, de

az intolerancia nem okoz ilyen betegséget.Valószínűleg Ön félreértette az orvos amúgy is szűk szavú tájékoztatását.

Minden jót kívánok. Üdvözlettel: Dr.Szappanos Zsuzsanna

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. március 06., 18:21; Megválaszolva: 2015. március 12., 18:56
Kérdések és válaszok: Neurológiai betegségek
Mi a teendő?
Tisztel Doktor Úr! Kisfiam 4,5 éves korának teljesen megfelelően fejlődik, érzelmileg stabil, szociális. Az utóbbi 1 éveben többször (van hogy...
Agyi MR vizsgálat kiértékelése
Tisztelt Doktor Úr! Leletem érthető elmagyarázását szeretném kérni, van-e komoly problémám, és javaslat, hogy mit tehetek megszüntetésére...
Okozhatja túladagolás?
Tisztelt doktor úr! Az történt, hogy ismerösöm (20/f) bevett június végefelé kb 10-15db triapridalt. Emiatt légszomjatt kapott, és folyamatosan...
Nyeléssi probléma okai
Tisztelt Doktor úr! Édesanyámnak már kb. 10 éve vannak nyelési problémái.Egyre nehezebben tud lenyelni bármit is,a gyógyszerek bevétele is...
A koponya MR vizsgálata
Tisztelt Doktor úr! Őszinte, laikus nyelven is érthető véleményére lennék kíváncsi az alábbi lelettel kapcsolatban, és a lehetséges...