Maradandó agykárosodásom lehet? (nyelési problémák) Mit tegyek?

kb egy éve fejsérülést szenvedtem, aminek hatására agyrázkódásom volt, olvasni nem tudtam fáradt voltam és később visszaolvasva akkor ritkán írottakat, értelmetlennek tűntek tele hibával, pedig értelmesnek tűntek korábban. A sérülés a parieto occipitális lebeny jobb oldalán történt valahol a közepe felé fejtetőn. Mellette szedntem seroquelt mert korábban nem tudtam aludni, és amikor később javuls közben lassan elhagytam mert egyre roszabbodó nyáladzás kezdődött amit nyelési kényszer és görcs érzete torokban és fulladás kísért. MRI mutatott némi szerkezeti elváltozást.. de semmi nagyobbat kivéve egyet amire nem mondott semmit egyik orvos sem (csatolom képet) . kb nyár vége fele, vagy ősz közepe környékén el tudtam hagyni a seroquelt (korábban nem, max 4-5 órákat aludtam miatta és csak roszabb lett) . A nyelési nehézségek csökkentek. fejfájás megmaradt még 1-2 hónapig ha olvasok, így nem tudtam tanulni, de más hatására nem volt gond. Egy darabig edzettem is h javuljon vérkeringés ebben a szakaszban, és tejsavó fehérje proteint szedtem. Nemrég az elfogyott és egy idő után megint jelentkeztek ezek a problémák. most megint elkezdtem szedni egy korábban befejezett gyógyszert Ginkofar forte (valami füves izé, azt mondta orvos agyi vérkeringést javít, de egy idő után röntgen mtuatott agyvizt töbletet ami nemtudom milyen volt korábban) . A másik meg b vitamin komlex idegvalamire. olvastam egy cikket korábban h axonnövekedést segíthet elő ibuprofen, legalábbis valahol a központi idegrendszerben, valamilyen mjelinképző sejtek valamilyen axonnövekedést visszafogó mechanizmusát gátolva.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Kalóczkai Andrea válasza agykárosodás témában

Kedves Kérdező!

Problémáját vesse fel a kezelő orvosának, ő biztosan többet tud mondani nálam. Az iboprofen egy nem szteroid tartalmú gyulladásgátló, nincs összefüggésbe az agy növekedésével, és semmilyen betegség megelőző hatásáról sem tudok bizonyitottan.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2013. február 18., 20:07; Megválaszolva: 2013. február 24., 21:21
Kérdések és válaszok: Neurológiai betegségek
Mi a teendő?
Tisztel Doktor Úr! Kisfiam 4,5 éves korának teljesen megfelelően fejlődik, érzelmileg stabil, szociális. Az utóbbi 1 éveben többször (van hogy...
Agyi MR vizsgálat kiértékelése
Tisztelt Doktor Úr! Leletem érthető elmagyarázását szeretném kérni, van-e komoly problémám, és javaslat, hogy mit tehetek megszüntetésére...
Okozhatja túladagolás?
Tisztelt doktor úr! Az történt, hogy ismerösöm (20/f) bevett június végefelé kb 10-15db triapridalt. Emiatt légszomjatt kapott, és folyamatosan...
Nyeléssi probléma okai
Tisztelt Doktor úr! Édesanyámnak már kb. 10 éve vannak nyelési problémái.Egyre nehezebben tud lenyelni bármit is,a gyógyszerek bevétele is...
A koponya MR vizsgálata
Tisztelt Doktor úr! Őszinte, laikus nyelven is érthető véleményére lennék kíváncsi az alábbi lelettel kapcsolatban, és a lehetséges...