Műtét után szövödmény--aneszteziólóguhoz vagy érsebészhez vagy kariológushoz

Kedves Doktornő/Doktorúr! Három hete lágyéksérv műtétem volt, gerincérzéstelenítéssel, komplikáció- mentesen. A gondom az hogy a műtét után 2 héttel a lábszáraimban egyfajta bizsergést kezdtem érezni, (még zsibbadásnak se nagyon nevezhető) illetve egyfajta teltségérzetet is. Majd három napra rá a kézfejeken is éreztem ugyanezeket. Ugyanekkor egyfajta nagyon enyhe de jól érezhető és zavaró szédülés-közeli érzések, kábaság jelentek meg. Ezek a tünetegyüttesek a nap folyamán váltakozó intenzitással, hol enyhülve, hol erősödve de érezhetően jelen vannak. Szeretném megkérdezni, hogy ez a tünetek mitől lehetnek? Ezek elmúlnak maguktól? Kicsit aggódom, hogy esetleg a műtét alatt volt valami trombozis-féle és ezért vannak ezek a tünetek. Egyébként mindkét lábam visszeres (felületi, tehát látszanak a vénák) , már nagyon rég óta. A műtét ideje alatt és utána nagyobb adag infúziót is kaptam, mint megtudtam az esetleges trombózis elkerülése végett, ti. a visszerek miatt. A lábaim nem fájnak, hosszabb intenzív séta (1-2 óra) után sem, tudom nyújtani, hátrafeszíteni a lábam. Gyulladás vagy fekély nincs a lábaimon, nem is volt soha. A visszereim bár nagyon régóta megvannak sosem fájtak. Annyit még magamról, hogy egészségesen élek, gyakorlatilag vegetáriánus vagyok, nem iszom alkoholt (absztinens vagyok 17 éve) , nem dohányzom szintén 17 éve. Energiaitalokat, cukros ételeket-italokat nem fogyasztok, zsíros nehéz ételeket nem eszem. Cukorbeteg nem vagyok, vérnyomás rendben. Picit magas tán a koleszterinem. A műtét előtt volt EKG-m, az is rendben volt. Köszönettel, Jankó Béla

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Kerekes Éva válasza végtagzsibbadás témában

Tisztelt Érdeklődő!

Örülök, hogy odafigyel az egészségére, és ennek érezhető a hatása is.

Panaszai mögött trombózis kizárható (az más tüneteket okoz) . Látatlanban nem tudom, mi okozza, lehet, hogy most jobban szorong és odafigyel olyan panaszokra, melyek eddig nem voltak feltűnőek.

Remélem, ha visszaáll dolgozni, az állapota is rendeződik.Ha mégsem, beszélje meg háziorvosával!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. augusztus 31., 15:33; Megválaszolva: 2012. szeptember 01., 16:32
Kérdések és válaszok: Neurológiai betegségek
Mi lesz, ha lejár az egy év?
Tisztelt Doktor Úr! Megköszönöm gyors válaszát a Palixiddal kapcsolatos kérdésemre, de lehet, hogy félreérthetően fogalmaztam, válaszából...
Mi lesz, ha lejár az egy év?
Tisztelt Dr. Fehér Gergely, tisztelt Doktor Úr! A kérdésemhez kapcsolódó előzményt is alulra másoltam, - melyet szintén Doktor Úrtól kérdeztem...
Mri tovabbi kerdes segitseg ....
Dr.Ur! Koszonom valaszat neurologussal egyeztettem . Elkuldott meg doppler vizsgalatra az is negativ. On szerint elkellene meg mennem Mas vizsgalatra is?...
Agy mri angio nativ es kontrasztos...
Kalvariam igy kezdodott: Elkezdett fajni a fejem es neha szedultem (amugyis migrenes vagyok) Mri leletem: kozepvonali szimmeztrikus kamra rendszer.kulso es...
Koponya MR és MRA vizsgálat...
Jó napot kedves Doktor Úr, Egyik este erős imbolygó szédülésre ébredtem. Felkerestem egy neurológus, aki azt mondta hogy a fülembe leváló...