érdeklödés strokkal kapcsolatban.

jonapot érdeklödni szeretnék hogy 2 éve volt stroke om, kerberánt szedtem és most abbahagytam de fáj a fejem és fáradékony is vagyok ez összefüghet e a gyogyszer abba hagyásával.köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Kalóczkai Andrea válasza gyógyszerszedés témában

Kedves Kérdező!

Nagy valószinűséggel nem függ össze. Ha azonban ezt a vérhigitót kellett szednie, ezt csak orvosi utasitásra hagyja abba. Nem tudom mi volt az oka a gyógyszer elhagyásnak, lehet hogy ez az ok, pl. szorongás, anyagi okok, stb függenek össze a panaszaival.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. augusztus 15., 19:47; Megválaszolva: 2012. augusztus 21., 18:52
Kérdések és válaszok: Neurológiai betegségek
Sermion - meddig szedhető
Tisztelt Doktornő/Doktorúr! 60 éves nő vagyok, fél éve vannak bizonytalanságérzéses (a szédüléshez hasonló, de nem kifejezett szédüléses) ...
Mi a teendő?
Tisztel Doktor Úr! Kisfiam 4,5 éves korának teljesen megfelelően fejlődik, érzelmileg stabil, szociális. Az utóbbi 1 éveben többször (van hogy...
Agyi MR vizsgálat kiértékelése
Tisztelt Doktor Úr! Leletem érthető elmagyarázását szeretném kérni, van-e komoly problémám, és javaslat, hogy mit tehetek megszüntetésére...
Okozhatja túladagolás?
Tisztelt doktor úr! Az történt, hogy ismerösöm (20/f) bevett június végefelé kb 10-15db triapridalt. Emiatt légszomjatt kapott, és folyamatosan...
Nyeléssi probléma okai
Tisztelt Doktor úr! Édesanyámnak már kb. 10 éve vannak nyelési problémái.Egyre nehezebben tud lenyelni bármit is,a gyógyszerek bevétele is...