egyensúlyzavar

Tisztelt Doktor Úr/Nő! Apukámnál már több éve napi szinten szédülés és alkalmanként hányás, elesés, fejfájás és általános rosszullét tapasztalható. A Nootropil 1200mg-ot szedi, de tünetei egyre csak rosszabbodnak, most fülgyulladása van jelentős hallás csökkenéssel.Test súlyából az utóbbi időben sokat vesztett.Kérdésem, hogy hová fordulhatnánk azután, hogy már kórházban neurologian, belgyógyászaton, kivizsgálták de állapota egyre romlik.Köszönettel.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Kerekes Éva válasza szédülés témában

Kedves Érdeklödő

Nem tudok többet mondani, mint neurológus és belgyógyász kollégáim, annál is inkább, hogy a kivizsgálás eredményét nem ismerem. Érdemes megfontolni, nem depresszió áll-e a a fogyás mögött, mert akkor lehet még pszichiater segitségét kérni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. augusztus 13., 23:06; Megválaszolva: 2012. augusztus 16., 10:56
Kérdések és válaszok: Neurológiai betegségek
A koponya MR vizsgálata
Tisztelt Doktor úr! Őszinte, laikus nyelven is érthető véleményére lennék kíváncsi az alábbi lelettel kapcsolatban, és a lehetséges...
Nolicin mellékhatása
Három napig szedte a feleségem húgyúti fertőzésre a Nolicint. Fülzúgás és egyensúlyzavar lépett fel nála. Több mint egy hete abbahagyta de a...
Mri lelet kiértékelése
Kedves Doktor Úr! Fejfájás,ájulásszerű érzés, zsibbadás a végtagokban, rossz közérzet,hányinger rosszullét közben, ezekkel a panaszokkal...
Látásvesztés, ájulás határáig.
Kedves Doktor Úr! 4-5 évvel ezelőtt, egy fülkristály elmozdulás miatti szédülés kivizsgálásánál, volt egy MRI vizsgálatom, ahol fény derült 4...